wat voel ik nu?

hoi!
Morgen 15 weken zwanger en alles gaat goed. De tijd vliegt en het wordt steeds echter.
Maarrrrrr.... al sinds 1,5 week voel ik 'iets' in mijn buik, een soort plopje links onderin. Het is anders dan darmborrels, het is steeds op 1 plek en het lijkt sterker te zijn geworden in de afgelopen weken. Het doet absoluut geen pijn, het is alsof er een luchtbelletje tegen iets aanduwt en dat luchtbelletje is nu groter en krachtiger dan 2 weken geleden maar verder wel hetzelfde.
Het lijkt me eigenlijk te vroeg om het op bewegingen van het kindje te schuiven maar toch... het zou wel super zijn, niet?
Deze vraag is dus voor de meer ervaren zwangeren onder ons: hoe voelt het? Wat voel je, is het steeds op dezelfde plek of verschuift het, vanaf wanneer voelde je het? Hopelijk kunnen jullie het goed beschrijven...
Liefs, Marielle
 
je vroeg een ervaren iemand,ik denk dat ik dat wel ben,ik heb al drie kinderen en zwanger van de vierde,het zou al best je baby kunnen zijn,bij de eerste voelde ik hem pas met vijf maanden,de tweede met veertien weken en de derde met 20 weken en deze met zeventien weken dus je ziet bij elk kind is het anders, geniet er van want het is een fijn gevoel je zal al snel zeker weten dat het je babytje is nog een fijne zwangerschap verder groetjes anita
 
Het zou zeer goed bewegen kunnen zijn. Je moet gewoon afwachten tot het wat duidelijker wordt. Alleen achteraf kun je zeker zeggen of het bewegen was. Ik had ook een raar gevoel en dat was inderdaad de kleine al. Het gevoel veranderd wel snel van aard. het blijft niet zo lief, zeg maar.
 
Wauw, dus toch grote kans dat het het kindje is. Wordt het misschien wel een erg actief kind...
Maar klopt het dat je het eigenlijk steeds op dezelfde plek voelt?
 
Vaak voel je het in het begin alleen helemaal onderin je buik en mij voelde het ook als een soort plopjes. Dus ik denk echt dat het de bewegingen van je kindje zijn! Gefeliciteerd!
 
Je baarmoeder is nog niet zo heel ver gegroeid, en je kindje heeft ook een houding waar het het liefst in ligt, daarom voel je het meestal op de zelfde plek. Ik voelde pas wat met 21 weken maar iemand anders die ik ken voelde het met 17 weken. Wat op zich ook vroeg is voor een eerste kindje.

Liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan