wat voel ik

A

Anoniem

Guest
zoals ik heb gemeld ben ik dus zwanger
ik wilde ff zeggen
voel niets
niet misselijk niet veel plassen
ook niet moeier dan anders
sinds gister gerommel in me buik
precies wanneer ik ongi moet worden

en ben 6 augustus uitgerekend

doei

sas

Hoi Natasja,

Dat ongi gevoel hoort er helemaal bij hoor! Hoef je je geen zorgen om te maken. En het feit dat je nog geen echte verschijnselen hebt? Dat hoeft ook niet. Niet iedereen is misselijk, plast veel of heeft andere klachten. Het kan ook zo zijn dat het even duurt voor ze bij jou beginnen. Soms krijg je ze pas met de 6e week. Een vriendin van mij dacht ook dat ze deze zwangerschap bespaart zou blijven van het misselijk zijn. Maar in week 6 begon de ellende weer voor haar! Het schijnt dat rond de 6 weken het HCG ineens omhoog schiet. (is haar uitgelegt) Dus wat nu niet is, kan best nog komen.

Groetjes, Kat (juni 2006 forum, en 10 weken zwanger)

Wat super zeg!! Gefeliciteerd. Inderdaad zul je weer zien wanneer je er niet mee bezig bent het dan 'opeens', zo is!! Goed getimed dus achteraf.
Geniet ervan en natuurlijk wens ik je een voorspoedige en fijne zwangerschap. Heerlijk een zomerkindje!!

Knuffel van Ineke (ook gefeliciteerd voor je mannetje natuurlijk!!).

hallo sas!

Wat fijn voor je dat je zwanger bent en lekker nergens last van hebt! Hopelijk blijft het zo!!!
Ik heb een vraagje aan je!!! Heb je ook geen last van meer afscheiding zoals de meeste vrouwen? Ik heb deze maand nl helemaal geen last van symptomen voor mijn nod terwijl ik dat normaal wel heb dus heb enig hoop ontwikkeld maar ik lees dat veel vrouwen deze afscheiding hebben althans meer maar ik niet volgens mij.

Succes met alles!!! liefs nath

Terug
Bovenaan