wat voel ik

Hallo meiden,
Misschien herkent iemand van jullie dit ook: direct na mijn ongesteldheid begint het zware gevoel in mijn onderbuik en heb ik af en toe lichte steekjes, dit verandert (waarschijnlijk na de eisprong) in een voortdurende druk in mijn onderbuik. Zou dit nu zo voelen omdat er een hoop gebeurt van binnen (met wel/geen resultaat) of zou dit gevoel ook zo zijn als we niet probeerden zwanger te raken. Ik koppel natuurlijk zelf alles direct aan een mogelijke zwangerschap en omdat ik zo'n 10 jaar aan de pil ben geweest (en toen vrijwel niet 'menstrueerde') weet ik niet meer hoe het normaal gesproken voelt. Ik zit nu op ong. dag 16 in de cyclus.
Ik hoop van jullie te horen.
liefs, Esmeralda

Hoi Esmeralda
We gaan gelijk op zie ik op de lijst, allebei nod op 2 november. Ik herken je gevoel wel een beetje. Voor mijn miskraam ben ik 14 maanden aan het proberen geweest, dus ik weet het patroon aardig te herkennen. Voor mijn eisprong voelt het als en soort ballonnetje in mijn onderbuik, daarna inderdaad een drukkend gevoel, bij mij gelukkig maar af en toe. Ik zit dus nu in de drukkend-gevoel-fase, maar dat drukkende gevoel had ik ook toen ik wel zwanger was dus dat zegt nog niks.....
De vorige keer toen ik zwanger was had ik vanaf de dag van innesteling opgezette borsten en heel veel honger. Dat hoop ik dus vanaf zondag of maandag weer te hebben, dan weet ik al genoeg (dan alleen nog hopen dat het goed gaat natuurlijk, het schijnt dat 80% nog mis gaat voor de nod!).

Heel vel sterkte met wachten, ik duim voor je!
Liefs, el.

Hallo El,
Bedankt voor je reactie. Ik kon het eerder niet openen (en zag dus niet dat het van jou was) terwijl ik wel hierboven een berichtje aan jou heb gericht. Wat toevallig hè??
Gisteren had ik zelfs even buikpijn (dat heb ik echt nooit), maar ik ben absoluut niet blij met die 'vage' buikgevoelens omdat ik dat bij mijn korte zwangerschap (mk in 7e week) ook had. Het liefst wil ik nu gewoon niets voelen, straks een positieve test en lekker misselijk worden... Hoe is het nu met jou?
Ik duim natuurlijk ook voor je,
groetjes Esmeralda

Terug
Bovenaan