wat voel je als je het voelt??????????

A

Anoniem

Guest

hey meiden,

steeds als ik iets lees, hoor of zie... over je baby voelen begint het bij mij te kriebelen.... brrr denk ik dan voel volgens mij niets... of toch wel...

je hoort zoveel verschillende verhalen... en hier lees ik heel veel die het al heel vroeg voelen.... maar in het ziekehuis en de vv zegt dat je vanaf 20w wat kan gaan voelen en bij 24 wat moet voelen....
Ik ben nu 21 w zwanger.
En ik weet niet of ik het voel....

1.         soms heb ik het idee dat er wat schuift... is dat het???? soms duurt dit maar 2 sec.

2.         gister had ik steeds een borrel in mijn buik.... net een scheet die je laat in je buik... maar geen last van lucht... is dat ook iets???

3.         en de laatste paar dagen heb ik een ja hoe leg ik dat uit....ik voel het in mijn onderbuik het lijkt op een zware bal die in je buik holte ligt en dan voel je het rollen/bewegen. en die stoot tegen de wand...

doordat ik zoveel verschillende dingen voel denk ik wel eens... zal het wel wat zijn...

liefs anna

1. vast je kindje.
2. vast je kindje.
3. vast je kindje.
herken het helemaal.
ook van mn vorige zwangerschappen.

Op een gegeven ogenblik weet je gewoon:   DIT IS MIJN KINDJE, ZO DUIDELIJK!!!!!   Tot die tijd is het gewoon nog even afwachten, maar ik denk dat als dit gevoel sterker zal worden, over een paar dagen of zo, dan weet ook jij het gewoon zeker!!!!!

Geniet er maar lekker van!!!

Dikke kus Hilma.

Ha ha dat is je kindje. Je darmen zijn allang verhuist naar boven dus die zijn het niet. Ik dacht ook steeds dat ik dan een scheet moest laten maar er kwam nooit wat. Met de hand van je man stevig op je buik en veel geduld kun je het nog beter voelen.

Ik denk dat ik het beste omschrijf als ik zeg dat het bij mij vergelijkbaar is:

als met het gevoel dat je hebt bij een kloppend adertje (zo rond de 17 weken )

Nu rond de 19 a 20 weken heb ik het ook duidelijk van de buitenkant gevoeld....echt duwend pof pof haha
ook dat schuivende gevoel wat je beschrijft herken ik....dat gaat bij mij meestal vooraf aan het duwende gevoel...

Je beebje dus :)

Terug
Bovenaan