wat voel je als je zwanger denkt te zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande moeders,
Ik voel de laatste dagen iets raars...de ene dag ben ik wat misselijk, de andere dag duizelig, en elke dag voel ik wel iets in me buik....steken, prikkels, krampen,...ik weet niet echt wat ik nu moet denken, mijn partner en ik hebben besloten dat we een kindje willen, dus is de eerste keer...weet niet wat iemand voelt, dus wil het graag horen...kan ik nu zwanger zijn of zijn het verbeeldingen? Ben 15 sept. ongesteld geweest, en ben daarvoor een week of 3 gestopt met de pil, wie kan mij helpen???

Heel veel Liefs van mij.....

Hoi Anoniem,

Als 15 september de eerste dag van je ongesteldheid was, dan wordt het een beetje moeilijk om nu al iets te voelen, behalve dan je eisprong, die je waarschijnlijk op dit moment hebt, dus het enige wat jij volgens mij moet doen is: klussen of hoe ze dat op dit forum dan ook noemen (ik kom net nieuw kijken).
Succes en sterkte! groetjes Loes

Hoihoi,

Ik kan niet uit ervaring spreken maar weet wel dat het zwanger zijn voor iedereen weer anders aanvoelt. De een wordt misselijk de ander gevoelige borsten en de volgende verneemt niets. Dat is dus helemaal afhankelijk van je eigen lichaam. Zo te horen ben je nog niet zolang gestopt met de pil, dan kunnen allerlei gevoelens ook afkomstig zijn van het ontwenningsproces van je lichaam. Als ik jou was zou ik me proberen niet al te druk te maken en je volgende ongesteldheid af te wachten...

Succes in elk geval,
Groetjes Marianne

Hai Anomiem,

Ik had mijn laatste ong. dag 8 september en voel ook allerlei rare dingen. Gisteren echt wat menstruatie achtige klachten, licht misselijk en veel boeren. Wat prikkelbaar en opgezette neus slijmvliezen, alsof ik verkouden worde, maar dat is het niet helemaal. Het klink wat raar maar ik weet gewoon dat ik zwanger ben. Volgende week donderdag moet ik ongesteld worden.... afwachten dus maar. Dus je weet maar nooit. Ik hoor graag van je als het zover is dat jij ongesteld moet worden.

Hi anoniem,
Ik wil je niet teleurstellen ofzo, maar toen ik net van de pil af was had ik de eerste 3 maanden aardig wat hormonale "prikkels"...Een stukje ontwenning denk ik van de pil..
In die 3 maanden was mijn cyclus ook wat anders dan nu...(korter)
Nou hoop ik natuurlijk niet dat dat bij jou zo is, maar je hoort t wel vaker hier...
Heel veel succes!

Het eerste wat ik voelde was dat ik een afkeer kreeg van koffie.Een beetje buikgriep achtig maar toch niet echt ziek.

Hallo,
Ik ben zwanger geworden in "ronde 2". Mijn eerste cyclus na het stoppen vd pil had ik pijnlijke borsten en pukkels. Daarna een korte ongi van krap 3 dagen dus ik dacht dat de boel nog niet op gang was. De 2e cyclus nergens last van behalve dat ik afkeer had van chocola (wat ik normaalgesproken zaaaalig vind). Ik dacht dat het niet raak kon zijn omdat ik me niet anders voelde en die ongi zo raar was maar bleek toch zwanger!! De eerste 2-3 weken heb ik er nauwelijks wat van gemerkt en pas in week 7 begon de misselijkheid en opgezette borsten.
Kortom: je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden!
Liefs,
Zon

Terug
Bovenaan