wat voel je dan....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb nog even een vraagje....
Kan iemand mij vertellen of je ook daadwerkelijk wat voelt als het raak is? Krijg je buikpijn, of ben je dan al meteen misselijk....En voelen jullie ook je eisprong?
Zoals je ziet  zijn we  bezig voor de eerste, en zijn we pas net gestopt met de pil, maar ik wil zoveel mogelijk weten.   En daarbij denk ik elke keer wat te voelen.
In iedergeval allemaal succes!!!

Sasja

Hoi Sacha,

Nou meid wen er maar aan. Ik ben nu ook weer net begonnen maar toen ik de eerste keer zwanger wou worden (ik heb al een zoontje van 21 mnd). Toen dacht ik ook elke keer wat te voelen. Ik merkte trouwens wel dat toen ik echt zwanger was mijn borsten na een week echt anders aanvoelden. Bij een ongi worden ze voller en gevoelig maar toen ik zwanger was voelde ik een soort melkklieren. Het is moeilijk te beschrijven maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
Het is natuurlijk bij elke persoon weer anders en misschien dat het nu bij mij ook weer anders gaat.
Afwachten maar, in ieder geval succes ermee.

Groetjes,
Jasmijn

Hey Sasje,

ik zou maar wat graag op je vraag een antwoord geven maar het geluk stond nog niet aan mijn zijde.
Hopelijk is het deze ronde prijs!!!
 Liefs Caroline

Hoi,

Ik heb bij mijn eerste van begin af aan al wat "kwaaltjes" gehad, zwaar gevoel in mijn buik, gevoelige borsten en erg snel moe. Bij mijn tweede had ik ook last van gevoelige borsten en ook het snel moe zijn. Toen ik in april zwanger bleek te zijn, ik slikte gewoon de pil, merkte ik het ook doordat ik gevoelige borsten had en door de moeheid. Ik had een dag een bloeding gehad, maar dat regelde de hormonen in de pil, aan het einde van die week heb ik toch een test gedaan omdat ik zekerheid wilde hebben. Mijn lichaam hield me toen dus niet voor de gek, want ik was zwanger. Helaas is dit een bbz geweest.
Maar iedereen zijn zwangerschap is anders en ook de kwaaltjes.

Groetjes, Manon

Hey !
Ik kan je vertellen dat ik bij mijn eerste zwangerschap helemaal niks voelde.
We waren al 1 1/2 jaar bezig en elke maand dacht ik zwanger te zijn omdat ik wel iets dacht te voelen. Was toen ook stomverbaasd dat de test positief was omdat ik dus niks geen zwangerschapsverschijnselen had.
Dus ja...je lichaam kan de erg voor de gek houden hoor en je valse hoop geven.
Succes met het zwanger worden...

Groeten van Miena.

Hallo!

Toen het bij mij raak was, maar ik nog niets wist, merkte ik dat mijn borsten anders aanvoelden. Elke maand had ik pijnlijke borsten/tepels, maar dat gevoel was oppervlakkig. Deze keer voelde ze gevoeleig/pijnlijk binnenin. Mijn plas rook sterker en mijn ontlasting ook (niet echt smakelijke details...), ik had onrustige benen en was erg moe. En ik had vanaf ong een week voor mijn nod een zeurend gevoel in mijn onderbuik, net als wanneer ik ongesteld moet worden, maar dan minder pijnlijk. Dit gevoel is eigenlijk steeds gebleven. Pas nu wordt dat iets minder.
Elke keer dat het niet raak was, was ik steeds erg zenuwachtig en ongeduldig of ik zwanger was of niet. De keer dat het raak was, had ik dat veel minder. Ik was heel relaxed, alsof ik ergens al wel wist dat het zover was...

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Terug
Bovenaan