Wat voel je tijdens je eisprong??

halle allemaal,

ja hoor ik heb weer een stomme vraag, maar tot nu toe heb ik allemaal hele goede antwoorden op mijn vragen gekregen hier op dit forum, dus ook deze vraag leg ik maar weer even hier neer.

mijn miskraam is inmiddels 12 dagen geleden begonnen met een klein beetje bruin bloedverlies ( dit was op een dinsdag ) die donderdag ( nu dus 10 dagen geleden ) heb ik het vruchtje verloren en sinds 3 dagen bloed ik helemaal niet meer.
nu heb ik sinds gisteren middag ineens buikpijn ( lijkt op menstruatie pijn ) en ineens sinds gister avond echt meer afschijding dan normaal.... kan dit al mijn eisprong zijn???
vandaag heb ik ook de hele dag een beetje buikpijn gehad, houdt de buikpijn die je door je eisprong hebt altijd wat langer aan of is dat maar heel kort?? en heb je tijdens je eisprong altijd last van wat meer afschijding.. of kan dat er niks mee te maken hebben??

ik wilde eigenlijk deze maand ovulatie testen gaan doen, maar die heb ik besteld en nog niet binnen en ik had daar woensdag mee willen beginnen, maar stel dat ik mijn eisprong gister al heb gehad dan kan ik me natuurlijk suf testen, maar zal er voorlopig geen positieve test tussen zitten... ha ha denk ik nog steeds geen eisprong gehad te hebben wordt ik ineens al weer ongesteld..

nou ik hoop dat jullie weer wat goede raad voor me hebben

groetjes van mij.

Hoi hoi,

Ik kan mijn eisprong iedere maand heel goed voelen, het begint bij mij met buikpijn en licht gerommel in de ochtend en de pijn wordt in de loop van de dag alleen maar erger. Ik kan wel heel specifiek of aan de linkerkant of aan de rechterkant de pijn voelen. In de avond is de pijn het ergst en dan heb ik een warme kruik nodig om de boel weer tot rust te brengen. Als ik de volgende dag wakker wordt heb ik nergens meer last van.

Ik denk wel dat het bij iedereen anders kan zijn.

Maar ik help het je hopen de je je ei hebt, dus maar weer  flink klussen!

Liefs Vriendje

hee meis

spannend he...ik had wel rond mij ei meer afscheiding, wittig slijmerig zeg maar. had ik altijd 2 dagen last van, ik verloor dan een propje en dat gaf aan dat de weg naar mijn eitje vrij was...ik wist dat ik in die 2 dagen ergens mijn eisprong had. dus het kan wel!!! zker als je lichaam al vrij is van de 'restjes' van je MK...je lichaam geeft zelf aan of het klaar is ja/nee. dus....flink klussen he hahahaha

succes hoor!! spannend!!

liefs sweety

Hoi Faytje,

op de website vruchtbaarheid.org staat heel erg duidelijk uitgelegd wat er tijdens de eisprong allemaal gebeurt in je lichaam en aan welke symptomen je de eisprong kunt herkennen.

Veel succes!

Jeanette

Hoi hoi,

ohhh spannene!!!! ik heb even op die site gekenen en daar staat dus inderdaad dat je meer afschijding hebt tijdens je ei.
dus misschien heb ik gister of eergister wel mijn ei al gehad..
wel snel na mijn miskraam, daar had ik nog heel niet op gerekend.
de gyn. dacht dat ik over 3 weken ( toen ik bij hem was ) mijn ei zou hebben.. haha dat zou nu pas over 2 weken zijn...
we hebben zondag ochtend en maandag avond geklust... zou dat goed zijn??? zondag middag kreeg ik ineens buikpijn en zondag avond had ik ineens die afschijding, gister ( maandag ) ook nog en nu is het weer over....!!!!

ik heb vandaag die ovulatie testen binnen gekregen, waar ik eigenlijk morgen mee wilde beginnen, zal ik dat nu nog wel doen??? als ik mijn ei al gehad heb kan ik me suf testen, maar zal er niks gebeuren. he waarom is het allemaal zo lastig en onzeker?? ik wordt er gek van en het ergste is dat ik nergens anders meer aan kan denken.
wanneer kun je zwangerschaps tekenen hebben na een bevruchting?? de vorige keer dacht ik volgens mij pas na een week of 3; he zou ik soms zwanger zijn... ik geloof niet dat ik dat gelijk in het begin al merkte...

en sweety, hoe is het met jou?? voel je je nog steeds goed??

ooo duim voor me dat dit mijn ei was en dat ik op het juiste moment geklust heb... o ja en laat me even weten als jullie willen of ik nou aan die testen moet beginnen morgen of niet??

groetjes van mij...

uhm faytje...

vergeet niet adem te halen he!!!!shillllllllle ff meid !!!hahahahahha tis idd spannend voor je hoor maar voorzichtig he!!! hihihih ik denk dat je je ei hebt gehad hoor!!! en dan heb je goed geklust hoor!! afwachten maar weer he...ik zou die ov testen niet meer doen en gewoon afwachten. tis anders echt zonde en mocht het niet raak zijn heb je ze nog voor de volgende maand over toch? Ik zal duimen dat het raak voor je is hoor!!

en ik voel me kei goed echt waar!!! alleen die vervelende krampen...maar verders prima!!!

succes he en ik hoor het wel weer hahahahaha en niet te hyper worden he!!!lol

Hoi Sweety,

ha ha je hebt gelijk hoor!!! vanaf nu ga ik even rustig adem halen... hihi.
voor dat ik de laatste keer zwanger werd, stopte ik met de pil en dachten we nou we zien het wel....en hup een maand later was ik zwanger.
maar nu ik zwanger ben geweest, kan ik niet meer denken we zien het wel, nu wil ik er echt voor gaan...... maar ja het komt toch wanneer het komt, dat weet ik wel, hihi maar toch...

we hebben besloten dat ik die testen toch maar niet ga doen, want het is inderdaad echt zonde van het geld als blijkt dat ik mijn ie al heb gehad.
we blijven gewoon zeer regelmatig klussen voor de zekerheid ( hihi daar is toch niks vervelends aan... ) en verder ( ja, ik ga het toch zeggen... ) zien we het wel!!!
we moeten maar gewoon afwachten. is het deze maand niks geworden, dan ben ik in ieder geval weer ongesteld geworden en is het ook allemaal een beetje makkelijker berekenen enzo..

ik hou je op de hoogte..
fijn dat je je zo goed voelt trouwens, dat is volgens mij een heeeeeel goed teken!!! hoelang nog voor de echo? nog 2 weken??
wat zei de gyn. eigenlijk dat die krampen zijn? bandenpijn ofzo??
ik hoor het wel.

groetjes van mij.

ellowwwwwwww

tja tis ook heel moeilijk om je gevoel uit te schakelen en er niet meer zo veel mee bezig te zijn...maar ja, na je MK kan het ook nog wel ff duren he meid, voordat je zwanger bent. het hoeft niet maar het kan. Ikwil je totaal niet ontmoedigen hoor, maar een beetje tegen de teleurstelling beschermen. Ik weet wel dat ik na mijn MK er juist 1 maand totaal niet mee bezig was en dus meteen raak denk ik wel daardoor...want de andere maanden was ik er wel mee bezig...zegt niet altijd wat maar je hoort het wel vaak. dus probeer ook het een beetje los te laten he!! geniet er ook lekker van hoor tis nog heel vroeg voor jullie toch?Het komt als het komt hoor!! En natuuuuurlijk hoop ik dat je snel weer zwanger bent he meid!!

tis niet alleen bandenpijn, maar mijn darmen zaten beetje klem...omdat mijn baarmoeder aan het groeien is kwamen mijn darmen enigsinds in de verdrukking en daarom heb ik zoveel krampenpijn...tis nu overigens al wat minder gelukkig...al 2 dagen goed geslapen zonder kramp..dus wie weet is het nu beetje over...heb al wel echt een buikje hoor!!! mijn moeder zegt al, is het geen tweeling???hihiih op 25-8 heb ik weer een echo, dan weet ik echt meer, of hartje goed klopt en kindje goed groeit enz. spannend dus...

jij veel succes hoor en ik duim voor jullie!!!

liefs sweety (7 w zw)

Terug
Bovenaan