Wat voel jij in de Wachtweken?

Omdat er een aantal meiden zijn die in de wachtweken zitten is het misschien leuk om hier op te schrijven wat je voelt (of niet voelt) tijdens de wachtweken. Ik merk dat ik altijd net zo lang op internet zoek totdat ik iemand vind die het zelfde voelt (of niet voelt) en dat maakt het zoeken voor mij en anderen (die ook zo'n achterlijke tik hebben) een stuk makkelijker.
Stella

Ik zal beginnen:

ik voel:

buikpijn (meer na punctie en eerste dag van tp)
opgezwollen buik (na puntie, na tp verdwenen)
steken bij eierstokken (in het begin veel, nu af en toe)
darmen van slag
temperatuur ietsiepietsie verhoogd (maar 1 tiende hoger en ik houd de tempmeter net zolang in mijn mong totdat ik tevreden ben over het antwoord)
soms ook gewoon niets

wat ik hoop te voelen: misselijkheid en gevoelige borsten

Hoi Stella,

Ik voel ook nog niks wat zou kunnen wijzen op een zwangerschap. Maar o, wat zou ik dat graag willen voelen!
Ik heb ook wel wat buikpijn. Rond mijn eisprong verga ik van de buikpijn en dat ebt nu een beetje na zeg maar... Het gaat niet helemaal weg.
Verder heb ik best wel wat afscheiding... wat dat betekent weet ik ook niet....

Voor mij nog ruim een weekje wachten.... en hopen......
sterkte ook voor jou!

liefs,
mama Peet

Hoi meisjes,

Hier nog een wachtende broedkip die altijd van alles voelt.... Maar tot nu toe zonder resultaat helaas, dus volgens mij zijn mijn gevoelens vooral psychisch gestuurd. Die twee keren dat ik wel zwanger was (die helaas allebei eindigden in een miskraam) ging ik pas echt wat voelen toen ik al ruim 5 weken was hoor, dus soms denk ik wel eens dat je er niks van KAN voelen voor je overtijd bent.... Maar 'voor de leut' hier mijn gevoelens, ben overigens precies op de helft van mijn ww vandaag.

- pijnlijke borsten, op zich goed teken, maar ik heb het altijd van de pregnyl en later ook weer voor mijn menstruatie, dus ik weet het nooit....
- buikpijn na de inseminatie maar nu minder
- heel erg moe, zeker met dit flutweer van de afgelopen week!
- slapeloosheid (bijwerking van de menopur nog volgens mij...)
- algehele malaise, maar dan psychisch zeg maar....

Iedereen in de WW heel veel succes en sterkte, we slepen elkaar er weer wel doorheen!

Liefs, Anke

Hoi!!

Ik ben zelf 1x zwanger geweest en toen een miskraam gehad.  Volgens mij had ik al een dag na de bevruchting, dat mijn borsten gingen groeien. Ik had na 2 weken al mega borsten!!!! Dus ik zit telkens naar mijn borsten te kijken.......  En elke keer denk ik dat ze groter worden maar volgens mij is dat gewoon psychisch. Maar toch...
Verder denk ik dat ik soms misselijk ben en gewoon het gevoel heb dat ik zwanger ben.

Totdat de teleurstelling weer komt...

Gr Ester

Leuk idee Stella,

Ik heb zelf op 10 juni ook een topic geplaatst met eenzelfde soort inhoud:

Ik lees nu echt elke dag het forum door op zoek naar nieuwe reacties en ontwikkelingen
Wat is het fijn om te weten dat ook zoveel andere vrouwen in eenzelfde situatie verkeren
De dag van de bloedtest nadert dichter en dichter en ik voel nog steeds van alles maar...wat voel je als je zwanger bent.
Fijn al die standaard omschrijvingen die je overal kunt terugvinden als: gespannen/pijnlijke borsten, misselijkheid , prikkelbaar en emotineel...
Pff, een aantal van die dingen zijn de laatst dagen al op mezelf van toepassing maar misselijkheid had ik na de 2e IVF ook en dat werd ook niets
Pijnlijke borsten voelen die nu zo zoals ik het voel of is dit ook weer iets anders en prikkelbaar word ik altijd van de spanning tijdens de wachtweken
Ik durf eenvoudigweg NIET enthousiast en TE positief te zijn want dan valt een evt. negatieve uitslag woensdag weer zo tegen
Mijn NOD  zou donderdag 14 juni zijn  en de test heb ik op woensdag  de 13e... meestal  komen mijn  RD ook altijd de dag na de test  
Dat kan dus nog steeds en blijkt misschien woensdag wel weer dat  alles wat ik voel  gebaseerd  is op van alles behalve een zwangerschap

Tja, ik herken je gevoelens maar al te goed
Deze maand hebben wij geen behandeling (IVF)  maar WEL rond de eisprong geklust... ik voel weer van alles maar houd mezelf deze keer echt voor dat het alleen maar psychisch is....

Zouden onze lichamen ons zó vreselijk in de maling nemen ?

Sterkte allemaal en ik hoop gauw te lezen dat bovenstaande verschijnselen ECHT iets hebben betekend bij jullie ....

Liefs, SunshineJo

Hey Stella,

drie dagen na de terugplaatsing zou emmy zich moeten innestelen. Toeval of niet had ik die toch een beetje een ongi-gevoel. De dagen daarna had ik vooral last van een soort druk op mijn baarmoeder . Dat heb ik nog steeds een beetje. Ook had ik vanaf toen erg veel last van pijnlijke borsten. Dat is nu een beetje minder maar nog niet weg. Morgen heb ik testdag dus dan weten we meer. Om eerlijk te zijn heb ik er deze keer niet zo een goed oog op!  Och ja we zullen wel zien zeker! Misschien ligt het geluk toch dichterbij dan dat we dachten!!

xxx Liefs Caroline

Lieve Caroline,
Spannend he?! heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen!
eerlijk gezegd voel ik momenteel helemaal niets en heb ik al enkele dagen het idee dat onze 1e ICSI niet gelukt is, maar goed ik mag pas 5 juli testen dan heb ik zekerheid.
Stella

Wat herkenbaar allemaal, zeg!
Ik heb ook elke keer weer van die klachten. Ik weet nu uit ervaring dat het dus niets betekend bij mij, want ik ben steeds weer ongi geworden...

Nu heb ik weer last van een harde buik...?
Dat ken ik nog niet echt, maar het is wel ongemakkelijk, alsof mijn baarmoeder van steen is en ik voel steeds een druk. Is dat wel goed?
Kennen jullie dit?
Ik zit op dag 9 na mijn eisprong maar ik ben zo onregelmatig dat ik weet dat ik na een week overtijd nog gewoon ongi kan worden...
dus ik moet nog erg geduldig zijn...

En Caroline, heb jij al getest?? Ik ben benieuwd...

veel liefs

Terug
Bovenaan