Wat voelde jij na je eisprong waardoor je dacht...het is misschien raak!

Dus wat voelde je na je eisprong voor een dingetjes/symptomen/klachten waardoor je ging denken dat het misschien wel eens raak kon zijn.

Dus dan heb ik het over de tijd van eisprong tot de positieve test. <3
 
Hoi Diyaa,

Ik herken wel iets in jouw vraag. Tijdens de periode dat je je afvraagt of je zwanger bent of niet, wil je het allerliefste alvast bevestiging dat wat je voelt, zwangerschapssymptomen zijn! Dit herken ik heel goed. Spannende dagen.

Wat ik voelde bij mijn twee zwangerschappen, vooraf aan de positieve testen: warm voorhoofd/gloeiend gezicht, grotere borsten die harder aanvoelden, erg moe (de eerste keer wel, de tweede keer niet eigenlijk), steekjes in de onderbuik (geen krampen maar echt korte steekjes hier en daar, bandenpijn heet dat), lichte hoofdpijn af en toe, en mijn vaginale afscheiding was de eerste keer ook duidelijk anders dan normaal (witter en korreliger/vaster), de tweede keer had ik dit niet.

Jammer genoeg zijn beide zwangerschappen bij mij vroeg in een miskraam uitgelopen. Ik hoop gauw weer zwanger te zijn.

Hoe zit het bij jou? Heb je symptomen/mag je al testen/heb je al getest misschien?
 
@Diyaa,
Je bericht is al tijdje geleden alleen wil ik toch met je mee praten. Ik vraag het mij ook af! Ik ben nu in de wachttijd tot wij een test kunnen doen. Ik voel van alles. Maar is dat misschien de gedachtes. Over 1,5 week kunnen we testen dus spannend!

@Jana85
Wat vervelend!! Hopelijk wordt je gauw weer zwanger!
Ik heb wel de zelfde symptomen nu al 5 dagen na de inseminatie, wat ik normaal nooit heb zelfs niet als ik ongesteld moet worden.
 
Terug
Bovenaan