wat voelen jullie bij de eisprong

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik vroeg me af wat jullie voelen als jullie een eisprong hebben. mijn cyclus is erg onregelmatig en ik heb allemaal vage dingen. nu heb ik vanochtend een klein beetje bloed verloren nu is het weer over, terwijl mijn cyclus  op dag 18 is. of heeft dit met de eisprong te maken.

mijn cyclus waren de vorige keer 37 en 35 dagen dus dan zou mijn eisprong rond dag 21 moeten zijn. heb ik hem dan nu al gehad?????

moet kunnen want we zijn al vanaf zaterdag hard aan het klussen hahaha.
nou ik hoop dat ik wat hoor alvast bedankt.
groeten famke

Hoi Famke,

Mijn gevoel van een eisprong is altijd een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik. Net of er een steek aan de linker of rechter kant is.. (kan natuurlijk beide omdat je normaliter twee eierstokken hebt).

Ik ben in juni gestopt met de pil, maar het gevoel van een eisprong herkende ik meteen weer. Het zit echt diep in je onderbuik.

Je kan ook bloed verliezen bij het innestelen van het eitje. Dat is meestal maar een klein beetje, maar het kan wel. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het zou dus kunnen.......

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Succes!

Erretje

Hoi Famke,

Ja ik voel het nooit wanneer ik een eisprong hebt dus we doen het op de gok!!!
14 dgn na de menstruatie kun je aanhouden, maar ja soms hou ik het ook niet bij hihi!!!
Ach ja we zien wel hé!!!

Jij veel succes met klussen!!!

Liefs Sandy

Heey Famke!!

Ik heb eigenlijk geen gevoel bij mijn eisprong (voor zover ik weet) maar wel duidelijk meer en een ander soort afscheiding. Dik en slijmerig 1 a 2 dagen. Ik weet t niet zeker natuurlijk maar ga er vanuit dat t dan ongeveer zover is ...

L
2e ronde voor de 1e

Hoi Famke,
Ik voel het ook niet. Kan wel mijn eisprong onderscheiden met mijn templijst. Gewoon lekker regelmatig klussen, dan zal het hopelijk snel raak zijn

Heey,

Ik weet ook niet precies wat ik moet voelen, je een steekje in mijn onderbuik, maar als ik er op let en er echt mee bezig ben heb ik 5 dagen achter elkaar eisprong, lijkt me stug!
Ik ben er dus ook nog niet helemaal uit, we klussen maar raak en dan zijn/voelen we het wel.

Succes, groetjes Andrea

Ik heb gister avond mijn eispromg gevoeld!
Deze maand is de linker eierstok aan de beurt en de steek was ook links!

liefs LA

Ik heb gister avond mijn eispromg gevoeld!
Deze maand is de linker eierstok aan de beurt en de steek was ook links!

liefs LA

Terug
Bovenaan