Wat voelen jullie in de week na de eisprong

Ik zit nu op 4dpo? en heb al sinds de eisprong (28 Jan positieve ovulatietest) met vlagen menstruatiekrampen en veel last van winderigheid. Ik weet niet wat ik normaal voel na de eisprong.

Wat voelen jullie normaal?
En voor degene die zwanger zijn of zijn geweest; voelde je toen iets anders?
 
Hey,
Grappig dat je dit zegt want ik had een positieve ovulatietest op 29 januari. Ik heb best ook last van winderigheid, moet ik toegeven. 
Maar misschien is dat wel gewoon de spanning? 
Ik vrees ervoor dat je echt al iets kan "voelen", zo net na de eisprong. Maar wie weet... 
 
Wat toevallig! Ja, toen ik zwanger was van mijn zoon had ik ook al vanaf de eisprong een menstruatiegevoel dat met vlagen kwam en echt weken aanhield. Maar ik weet dus niet of je dat altijd voelt na de eisprong haha.
Het zal wel gewoon normaal zijn.
 
Ah, super! Misschien is het opnieuw gelukt dan voor jou! 
Ik heb eerder last van m'n buik, maar ik kan het niet echt linken met iets... moeilijk om te zeggen. 
Van mij is het overigens de eerste keer, dus ik kan het niet vergelijken... misschien iemand anders wel? 
 
 
Mieltje; hoe gaat het nu met jou?
Wij hadden dezelfde datum een positieve ovulatietest. Ik heb buikkrampen al vanaf 5dpo. En als ik te hard ga zitten enorme kramp in mijn onderbuik. De zwangerschapstest was vanmorgen helaas negatief.
 
Terug
Bovenaan