wat voelen jullie nou?

hoi dames

ik vroeg me af wat jullie nu in jullie buik voelen?
ik voel geen plopjes maar het is net alsof er letterlijk iemand rond zwemt in mijn buik. het leek eerst op mijn darmen, maar ik voel het telkens onderin. ik kan het ook omschrijven, alsof mijn darmen langzaam bewegen.
ik zit trouwens in week 18 van ons eerste kindje.
maar ik twijfel soms wel of dit ons kindje is of niet.

Ik heb precies hetzelfde gevoel.
Ben nu 18 weken zwanger van ons tweede kindje, maar het voelt totaal anders dan tijdens m'n eerste zwangerschap.
Tijdens de eerste keer voelde ik de kleine heel laat, pas met 24 weken. Toen waren het inderdaad 'plopjes'. Maar nu heb ik ook het gevoel dat er iemand rondzwemt. Als ik m'n hand op m'n buik leg, voel ik ook dat hij/zij er tegenaan komt liggen. Grote kans dus dat het inderdaad de kleine is die je voelt!!

Wie weet?! Twijfelde zelf ook wel een tijdje omdat ik het de eerste keer zo laat voelde. Maar dit gevoel heb ik nu al een week of 2. Lijkt me sterk dat het nog steeds m'n darmen zijn die ik voel....

dat heb ik ook precies....bij mij ook al een dikke week hetzelfde gevoel. over 2 weken schijnt het alweer helemaal anders te zijn, ik ben benieuwd...we wachten af!!

ben nu bijna 16 weken en ik voel plopjes en en alsof de kleine ronddraaid/zwemt. net een grote luchtbel die van de ene naar de andere kant gaat.
de plopjes voel ik vanaf een week of 10 al en het "zwemmen" nu een week of twee/drie

Terug
Bovenaan