Wat voelen jullie??

A

Anoniem

Guest
He Meiden,
Ik ben nu 9 dagen overtijd maar ik heb nog niet getest, aangezien ik vorige maand 18 dagen te laat was....dus ik wacht daar nog effe mee.
Ik voel nu wel opeens van alles en nu was dus ook mijn vraag...wat voelen of voelde jullie toen jullie net zwanger waren? Dan kan ik het een beetje vergelijken met wat ik wel en niet voel...en toch nog wat stille hoop hebben haha. Ik heb nu sinds een paar dagen steken linksonder in mijn buik, het zit echt heel erg laag.En het doet heel erg zeer met zitten gaan. Verder heb ik gevoelige tepels en pijn in mijn onderrug. En toen ik donderdag met de hond ging lopen werd ik opeens helemaal niet goed...het zweet brak me uit (ik was doorweekt tot op mijn onderbroek) en mijn benen leken wel van elastiek.
Dit waren zo ongeveer mijn klachten. Ik hoop dat jullie even willen reageren. Ben benieuwd wat er dan uitkomt.
Alvast bedankt ..liefs Laura

Hoi,

Volgens mij klinkt het wel een beetje alsof je zwanger bent..
Maar ik weet er ook nog maar weinig van (ben nog niet zwanger geweest)
Tis natuurlijk wel spannend...afwachten, of toch maar een test doen..

Tis wel jammer van de vorige x natuurlijk..dan denk je..goh zou ik nou zwanger zijn, omdat je 18 dagen overtijd bent, en dan toch weer ongi worden..Balen hoor..
Maar hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden dan?

Succes..en misschien toch maar een test doen, nu je die klachtjes heb??

liefs

He Sandra, bedankt voor je reactie....wij zitten nu in ronde 8. Ik hoop ook dat het nu raak is maar ik ben bang  dat als ik nu een test ga doen dat ie dan weer negatief is op de een of andere manier...het klinkt stom natuurlijk.  Maar je hebt wel gelijk dat ik moet gaan testen natuurlijk.
Ik doe het vd week denk ik wel ff. Ik wacht nog effe een paar daagjes.
In welke ronde zit jij nu?
Liefs Laura

Hi Laura,

Je kunt er eigenlijk helemaal niets van zeggen. Het kan wel, maar ook niet.

In mijn eerste ronde wist ik echt 100% zeker dat ik zwanger was, want ik had echt overal last van, maar nee hoor....ik werd gewoon ongi, dus ik zou zeggen...TESTEN!

Heel veel succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Groetjes Charlotte

Hoi,

wij zitten in nog geen ronde..
Ik moet nou eerst dinsdag ongi worden..en dan zijn we gestopt met de pil..dus ik ben wel benieuwd wat er allemaal bij komt kijken enz..

Tis natuurlijk bij jou ook spannend..laat maar ff wat weten als je een test gedaan heb..

Liefs

Hoi Laura,

Ik snap precies wat je bedoelt, ik had vorige maand een cyclus van 39 dagen en nu durfde ik eigenlijk ook niet te testen. Ik heb me de afgelopen 2 weken heel erg beroerd gevoeld en als ik liep brak het zweet me ook aan alle kanten uit. Ik heb gisteren toch maar getest en ja hoor......Zwanger. Dus ik zou zeggen als je het niet meer kan houden gewoon testen.

Veel succes en geluk ermee,
Irene22

hallo hallo,

ik vind het knap van je dat je zo'n geduld hebt met het wachten om te gaan testen!!!
9 dagen overtijd....dan kun je het nu wel testen...denk ik!
spannend zeg!!! ik ben benieuwd hoor!!!

succes!!

liefs Wilma

Hoi hoi

Zo te horen heb jij alles geduld die ik mis!!!!
Als ik jou was, zou ik lekker gaan testen hoor. Na negen dagen moet je het kunnen zien. Bovendien weet je het dan maar. Met iedere dag dat je het uitstelt wordt de evt teleurstelling bij negatief steeds groter.

Meis ik duim voor je!!!!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan