Wat voelen jullie???

Hoi meiden,

Ik ben nu 19 weken en 4 dagen en voel sinds een paar dagen duidelijke bewegingen in mijn buik. Het is mijn eerste, dus ik weet echt niet wat me overkomt. Zo gaaf! En ben benieuwd of jullie het ook zo ervaren/ al eerder hebben meegemaakt. Eerst voelde ik al een paar keer gekriebel, maar dacht dat dit mijn darmen waren. Vorige week donderdag kon ik er niet meer omheen, ik voelde duidelijk twee plopjes achter elkaar, een soort schopjes. Het lijken wel zenuwtrekjes. Sindsdien voel ik dat een paar keer per dag, net als wat gerommel. Die plopjes zijn denk ik schopjes en dat gerommel misschien andere bewegingen. Weten jullie wanneer dit sterker wordt? En hoe vaak je dit per dag kunt voelen? Ik heb nu het idee dat die uk van ons al best actief is, minstens drie keer per dag voel ik hem of haar.
Heerlijk, die eerste echte tekens van leven!

groetjes, Jootje
 
Leuk he, als je je kleintje voor het eerst voelt bewegen. Ik kan zelf niet meer aangeven wanneer het sterker werd. Ik weet wel dat ikop een gegeven moment besefte dat het niet alleen meer plopjes waren, maar ook "veegjes". Dan strijkt er iets (voetje?) langs mijn buik. In week 24 kon ik ook voor het eerst mijn buik zien bewegen. Dat vond ik ook wel een heel maf gezicht. Het idee dat je echt een kindje gaat krijgen werd daarmee wel steeds echter.
Veel plezier van je trappelaar!
groetjes
greet
 
Terug
Bovenaan