wat voelen jullie ???

Ik vraag me af of jullie ook zon opgeblazen gevoel onder in je buik begint te voelen ?
Mijn buik is al best n stukje opgezet , merk t aan mn broeken heb al positiebroeken gehaald haha
maar verder voelt het soms echt zwaar en lijkt of ik n spier verrekt heb :S heel irriant zeurend gevoel :S
herkennen jullie dit of zou ik ff de HA moeten bellen om te kijken of ik n blaasontsteking heb ?

Ik heb lichte spierpijn in mn buik, net alsof ik gesport heb.. Ik heb ook positiebroeken gehaald, mn moeder gaat ze nu korter maken en dan ben ik om.. Pas nog maar een van mn eigen broeken.

Mijn broeken zitten ook al iets strakker! Maar het kan nog!
Ik voel af en toe een heel klein zeurende pijn in mijn buik maar dat is normaal, had gister de verloskundige gebeld voor mijn 1e afsraak en ze vertelde dat en wat jij voelt alsof je je spieren voelt dat kan misschien komen omdat je baarmoeder nu meer ruimte in gaat nemen!

merk ook wel dat mijn kleren nu toch strakker gaan zitten en heb ook inderdaad wel is het gevoel dat ik wat spierpijn in mijn onderbuik heb. Dat wordt binnenkort maar is ff naar de stad op zoek naar positiebroeken.

Jaaaaaaaaa heerlijk!!
die ga ik ook maar eens halen.
Word alleen maar misselijk van de broeken die ik nu aan heb.'
Het liefst loop ik de hele dag in een joggingpak hahhaaa, maar dat staat ook niet erg charmant hahaha.
Iemand nog tips voor een beetje goedkope positiekleding? waar kan ik het beste heen gaan?

Groetjes

Terug
Bovenaan