wat voor aventspeen bij papfles

Hallo

Vroeg me af welke aventspeen beste voor papfles kan. Heb 3-standenspeen nu in gebruik maar vindt het wel erg snel gaan dan. Een gewone speen met 3 gaatjes is weer te langzaam. Wat gebruiken jullie??

Tania

Het is bij die 3-standenspeen toch zo dat de het streepje van de gewenste stand aan de bovenkant moet zitten?? Of doe ik misschien iets fout?
Doe overigens maar 2 eetlepels nutrix in het flesje. dus misschien is het te dun voor een papspeen.

Tania

hallo,

wij gebruiken ook de 123 speen en ook een gewone nr 1
in het begin door de gewonen speen en na een minuut of 10 gaan we over op de 123.

wel even een geklungel maar anders is je fles echt binnen 10minuten op

groetjes petra

Hoi Tania,

Ik vond de papfles ook erg snel gaan met de 123 speen, zelfs op stand 1. Ik gebruik dus nu speen 4. Klinkt erg onlogisch, maar deze gaat wel langzamer dan de andere speen..

Groetjes Ilone

Hier gaat het met de 1-2-3 speen ook veel te snel.
Ik heb bij de Etos een papspeen van het eigen merk gekocht, die heeft een soort kruisje in plaats van een gaatje, dat werkt hier echt perfect.
De speen past niet op een Avent fles, dus ik heb er een etos-flesje bij gekocht.

Hoi Tania

Wij zijn begonnen met een papfles te geven met speennummer 3.
Nu krijgt ze eengrote papfles (240 melk en 12 melkschepjes pap) en deze drinkt ze met een 123 speen op standje 2.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan