wat voor bed geef je je 2 de

hai meiden
ik heb effe een vraag ik ben zwanger van de 2 de en wil voor mij zoon een autobed kopen en een hele cars kamer maken mij zoon is nu 2 jaar en 2 mnd maar tot welke leeftijd vinden ze dat leuk
of zeggen jully ik zou een neutraal bed kopen
ik weet het niet wat doen jully
liefs

Hoi,

Wij hebben een juniorbed gekocht. Wat voor ons wel een voordeel is, is dat de baby een andere slaapkamer krijgt. Mijn zoon hoeft niet door te schuiven naar een andere kamer. Wij hadden hem namelijk al de grootste kamer gegeven. Wij hebben een nieuwe babykamer gemaakt en de meubels van mijn zoon gebruikt. Mijn zoon heeft een nieuwe kast, een bureautje en een nieuw bedje gekregen. Het behang ziet er nog goed  uit en als hij wat ouder is dan mag hij zelf behang kiezen bijv Cars. Ik moet eerlijk zeggen dat  hij nu nog helemaal geen voorkeur voor iets heeft en misschien vindt hij Cars helemaal niet leuk. Of tegen de tijd dat hij wel  'fan' van iets is dat Cars allang weer uit is.  

Hoi

Wij zaten ook aan een auto bed te denken
maar doen nu maar gewoon een juniorbed
en doen de accesoires van cars
omdat onze zoon ook pas 2 jaar en 2maanden  is
nu vind die auto's nog leuk maar hoelang zal dat nog zo blijven

groetjes

hai das inderdaad ook waar ja hoelang vinden ze het leuk maar kopen jully dan ook een bijpassende kast bij dat junior bedje ?
mijn zoon ligt namelijk nu in een ledikant en die kan ik ombouwen tot junior bed want zijn ledikant is nu al 70 breed en 140 lang
dus twijfel of ik voot hem dan niet beter een 1 persoonsbed kan kopen
liefs

Als je 2e geboren wordt krijgt die toch het ledikant? Dan koop je voor je 1e zoon of een juniorbed of een 1 persoonsbed. Als je genoeg ruimte hebt in zijn kamer zou ik gaan voor een 1 persoonsbed met een uitvalhekje. Ik zou geen Cars bed kopen, maar een dekbedovertrek van Cars.

Onze 2e krijgt de babykamer en onze dochter krijgt een nieuwe kamer maar nog wel een ledikant! Ze zal 21 maanden zijn als de beeb komt en ik vind haar dan nog veel te klein voor een groot bed

Hoi

Het ledikant gaat dus niet naar jullie 2de
bij ons wel die van ons kan je  namelijk ook niet ombouwen
ja wij willen eigenlijk alles een beetje de zelfde kleur houden
en kopen bij het bedje gewoon zo'n beugel dat die er
niet kan uit rollen

een 1 persoonsbed koop ik nu nog niet vind ik zelf
nog iets te groot en dit juniorbedje kan dan met de tijd gewoon weer
naar de 2de

groetjes

Terug
Bovenaan