wat voor broodbeleg....iemand nog suggesties??

ik weet onderhand niet meer wat voor broodbeleg.
Meneer is zo kieskeurig als ik weet niet wat. Hij lust geen leverworst, geen jam, chocopasta soms... en soms appelstroop...
Ik geef m bananenstroop en smeerkaas en soms een beetje salade maar ja, das ook een afwisseling van bijna  niks  ...
Ik gaf m pas "los" broodbeleg, wat kaas en ham en dat lust hij maar ja, die friemelt hij weer van zijn brood, gevolg al het brood is er nog en het beleg heeft hij opgesmikkeld.
Pindakaas mag hij niet omdat hij een pinda-allergie heeft.

Ik stond vanmorgen een half uur in de schappen te loeren bij Ah maar ik kom nergens op. Misschien hebben jullie nog een lekkerbek-tip.

liefs
di silva

Hoi di Silva,
Ik heb wel eens een blikje "haring in tomatensaus" gekocht. Fijngeprakt en dunnetjes op de boterham. Tygo vond het heel lekker.
Misschien heb je er iets aan.
Trouwens... dat "kaas van het brood eten" komt mij ook heeeeeeel bekend voor.
Groetjes happyM.

Ook hier wordt het losse beleg van het brood gegeten. Thom is dol op gerookte gelderse worst en laat dan het meeste brood ook liggen. Vaak geef ik dan de helft van de boterham met "los" beleg  en de rest met het vertrouwde gesmeerde beleg en dat gaat redelijk. Je geeft aan dat hij geen jam lust, misschien lust hij wel geprakt fruit op brood, banaan of aardbei?
Succes ermee!
Groetjes Laura mv Thom

Ik geef ook regelmatig smeerkaas en op het KDV krijgt hij ook ragout. Ook maak ik af en toe knakworstjes. Of alleen krentebollen, geen beleg dus.

Succes.....

Groetjes van Cissy

Eet hij wel brood met alleen boter? Daar is op zich natuurlijk niks mis mee.

Julian eet van alles wel op zijn brood. Plakken kaas of vleeswaren worden er ook afgehaald en het eerst op gegeten.
Voor de afwisseling maak ik wel eens tosti's of pannekoeken, weer eens iets anders. Of geef een krentebol. Een hard bolletje van de bakker peuzelt hij op de fiets of in de buggy zo op, dus zonder beleg.
Soms heb ik een soepje bij het brood, hij vindt het heerlijk om zijn brood te soppen.
Een (gekookt of gebakken) eitje zou je er ook op kunnen doen en misschien heeft de natuurvoedingswinkel nog meer/andere keus dan een reguliere supermarkt.
Succes!

Ellen mv Julian

sandwichspread (rot woord om te schrijven)
gekleurde muisjes
gestampte muisjes (dat zou wat weze voor thomas hihi)

yoëll vind het helemaal het einde als hij zelf zn brood mag beleggen. Met worst of zoet maakt niet uit, maar gewoon samen erop en hij is helemaal trots

Hoi,

Tosti?
Philadelphia zuivelspread?
Croissant?
Kaasbol? (zo'n bol waarop de kaas gesmolten bovenop zit)
Gewone droge bruine bol? (dat eet Danae nog liever dan een bol met beleg)

Succes met uitproberen.
Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan