wat voor een bedje??

Lorenzo slaapt nog in zijn ledikantje maar met zijn
klautergedrag verwacht ik dat hij er elk moment een
keer gaat uit klimmen.
Maar nu twijfel ik tussen een gewoon bed of een peuterbed.
Wat voor een bed hebben jullie of gaan jullie aanschaffen en
wat waren de redenen om daar voor te kiezen.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoihoi!
Wij hebben de oudste toen gewoon in een normaal één persoons bed gelegd en dat ging prima.
Delano klimt en klautert nog niet in(of uit)  zijn ledikant dus die blijft voorlopig nog even staan.
Ik ben van plan om Delano straks ook gewoon in een éénpresoons bed te laten slapen.
De oudste is er toen één keer uitgesodemieterd midden in de nacht en daarna nooit meer.
Succes!
Groetjes Tanja.

hoihoi
Wij hebben Jorick destijds direct een éénpersoonsbed gekocht. Nouja direct de hele slaapkamer. En wij krijgen voor Milan op 16 juni zijn grote jongenskamer. Maar moet eerlijk bekennen dat wij deze nog maar mooi even op zolder gaan zetten. Milan  haalt gelukkig geen gekke capriolen uit in zijn ledikantje en aangezien Milan de laatste zal zijn die in het ledikantje zal slapen wil ik hem er nog maar mooi even een tijdje in laten slapen....

Jolanda

Wij hebben destijds voor Gijs een peuterbedje gekocht en de reden daarvoor was dat ik 'm eigenlijk nog zo klein vond voor een groot bed............. Nu is hij 4,5 en hij ligt er inmiddels 2,5 jaar in.

Hij past nog prima, maar ik vind 'm nu al zo'n knul worden dat hij deze zomer een groot bed krijgt (wat hij superstoer vind). Het peuterbed schuift door naar Sophie, want die wil het liefst elke dag in Gijs z'n bed gaan slapen. Ze is wel toe aan een groter bed (maar van mij hoeft het niet zo snel allemaal eigenlijk), maar een écht groot bed daar wacht ik nog even mee............. het gaat al allemaal zo snel zucht!

Groetjes
Susan

Hoi hoi,

Nadat Marly ook al een paar keer met haar onderbeentje over de railing hing van het bedje en trots zei "lummen, lummen" (=klimmen, klimmen), hebben we maar besloten de 3 losse spijltjes van het ledikantje eruit te halen. Ik kwam er overigens pas een paar weken geleden achter dat dat kon. Marly was aan de spijltjes aan het draaien en ik merkte dat dat maar bij 3 naast elkaar lukte. Toen bedacht ik me dat die er dan wel eens uit zouden  kunnen... en jawel... Dus hier nog lekker in ledikantje maar dan wel met de spijltjes eruit en leuk dat ze dat vindt!!  Het leukste is eruit "glijden"!!

Groetjes, Marloes mv Marly

iris ligt in een groot bed. de kura van ikea. met een hemel.   en als ze 5 jaar is dan draaien we het bed om.en dan heeft ze   een half hoogslaper. groeten petra

Wij zitten midden in een grote verbouwing (een extra verdieping op het huis). Als de aannemer klaar is gaan we zelf nog verder met afwerken. E.e.a moet na de zomer klaar zijn.

Lukas verhuist dan naar een grotere kamer en dan krijgt hij ook een groter bedje. Ik koop gewoon een goed eenpersoonsbedje.

Desnoods flans ik zelf een bedverkleiner in elkaar, die over het bestaande matras kan zodat je ook geen kleiner matras hoeft te kopen. Maar dat ben ik niet van plan.

Dus Lukas gaat pas als hij ruim twee is uit zijn ledikantje (of hij moet eerder klauterneigingen krijgen, maar dat verwacht ik neit.

Annemieke

Terug
Bovenaan