Wat voor een buggy?

Wat voor een buggy hebben jullie?Wij twijfelen zo enorm tussen de quinny zap of een koelstra. Het enige nadeel van de quinny is dat hij niet in ligstand kan, maar slapen van jullie de kindjes nog in de wagen???

Ik vind het zo moeilijk en blijf maar twijfelen.

Hellup!!!

Liefs

Wij hebben de Koelstra Simba gekocht. Ik vind hem erg prettig. Ik had een paar eisen: niet te zwaar, mee te nemen op de fiets en verschillende rugstanden. Dus toen is het de Koelstra geworden. Raaf zit er heerlijk in! Een aanrader!

Hoi,

Wij hebben een Zapp (van inmiddels 3 jaar oud). Hij beviel op zich goed, want lekker klein op te vouwen en met de maxicosi te gebruiken, maar...

Groot nadeel: je kunt er niets aan hangen aan boodschappen oid, want dan lazert ie heel snel om. Verder dacht ik ook dat er weinig in geslapen zou worden, maar mijn dochter heeft er heeeeeel veel in liggen tukken, zelfs toen ze al 2 was. Dus...

Onze Zapp is nu stuk, er is een haakje van de zitting stuk, en het schijnt erg ingewikkeld te zijn om dit te repareren... Dus, voor onze jongste maar op zoek naar een andere buggy (liefst met 4 wielen). Ik ben dus ook heel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de diverse buggy's, want ik zie door de bomen het bos niet meer... zoveel keus.

Jikjeh

Ook wij hebben een Koelstra Simba en ik vind hem ideaal. Alhoewel ik toch het liefst met de gewone kinderwagen loop is deze als buggy heel goed!
De quinny ken ik alleen van verhalen...dat hij lastig is in te klappen. Maar ervaring heb ik er zelf dus niet mee.
De slaapstand is hier al gebruikt! Tijdens een dagje winkelen was het ideaal om tussen de middag even de ligstand te kunnen doen. Hij heeft zelfs nog een half uurtje echt geslapen!! Dus ik ben er positief over!

Terug
Bovenaan