Hai Janineke,
Ik wil graag even reageren op de diverse reacties die je gekregen hebt. Ten eerste vind ik het altijd weer heel fijn dat zoveel mensen hun ervaringen willen delen want er zit altijd bruikbare info bij waaraan je zelf nooit hebt gedacht (tenminste, dat geldt voor mij). Way to go meiden, altijd goed! Ikzelf wil je ook nog iets meegeven. Marasje schreef dat je eerste kindje waarschijnlijk niet meer (zo vaak) in de wagen zal willen zitten met 2,5 jaar. Dat klopt in ons geval wel, ons zoontje was ruim 2 toen onze tweede kwam (zij is nu 7 maanden) en inderdaad wil hij liever lopen. Maar... als we eens wat langer op pad zijn (bijvoorbeeld shoppen in de stad, of naar het bos/park of noem maar op), dan is hij op een gegeven moment te moe om blijven lopen. Tillen is voor ons te zwaar (hij wordt in augustus drie) en op zo'n moment weet ik dat een kiddyboard (zo'n plankje) niet voldoende zou zijn voor hem. Want ECHT moe is ECHT moe en dan wil hij toch wel zitten. Ga dus voor jezelf even na wat jullie bezigheden zijn in jullie vrije tijd. En ook omdat je aangeeft geen auto te hebben en dus veel gebruik van de wagen te maken. Wij zijn begonnen met een duo-wagen achter elkaar maar die hebben we na 1 x gebruiken met verlies doorverkocht. Vreselijk ding!! Veel te zwaar en totaal niet wendbaar. We zijn uiteindelijk voor de Kiwi Explorer Duo gegaan. Geweldige wagen. Ze worden veelvuldig aangeboden op Marktplaats. De prijzen op Marktplaats liggen tussen de 200 - 350 euro (afhankelijk van de uitbreidingen). Uiteraard kun Ze zijn onverwoestbaar, echt supersterk. Let wel op dat er 'duo' bij staat, anders heb je een wagen voor 1 kindje. Het oudste kind zit boven en de kleinste een beetje eronder. Klinkt raar, maar als je even op Marktplaats kijkt zie je wel hoe ik dat bedoel. Ook het 'onderste kindje' heeft voldoende zicht en de wagen is door deze contructie maar ter grootte van een enkele wagen. Heel fijn wandelen is dat hoor! Succes met je keuze, laat je het ons nog even weten?
Groet,
Anouk