<p>ik heb een zoontje van 6 maanden en geen mensen om mij heen die kinderen van deze leeftijd hebben. </p><p>Ons zoontje heeft nooit veel gehuild en wij hebben altijd eten op tijd gegeven, nooit problemen mee gehad. </p><p>Nu is hij 6 maanden en krijgt hij 4 flessen en 2 x per dag eten. Fruit en groente. Het idee was alsvolgt; </p><p>7:30 flesje 200cc, 10:00 fruit, 12:30 flesje 200cc, 16:30 flesje 200cc, 19:00 groente, 21:00 flesje 200cc en naar bed. </p><p>Maar hij pakt nu zijn flesjes steeds minder goed. Nu net die van 12:30 wil hij echt niets van hebben. </p><p>Zit beetje met de handen in het haar om hem genoeg binnen te laten krijgen omdat we weten dat hij minimaal 500cc vocht moet hebben en laat bij elke fles wel 50cc staan en vaak dus ook meer. </p><p>Het jengelen van moe zijn herken ik wel maar vind het heel lastig om hem nu ineens te moeten eten geven op aanvraag omdat hij amper huilt herken ik ook niet goed wanneer hij honger heeft, en heb ik het idee dat hij veel te weinig binnen krijgt. Nergens vind ik ook een goed eet schema voor 6 maanden. Alleen vanaf 8 maanden. </p><p>Iemand tips voor ons? </p>