Wat voor eten/drinken in vluchttas?

<p>Hoi,</p><p>Ik ben al bijna klaar met het inpakken van de vluchttas. Nu de vraag.. Wat is snel handig en geeft snel energie en is gewoon handig om bij je te hebben? </p>

In mijn tas zitten net als de vorige keer: dextro, snickers, snelle jelle en Taksi. Dextro en taksi gaven snelle energie, snelle jelle handig voor je man voor tussendoor en snickers zijn heeeerlijk na de bevalling. 

Dat heb ik nog nooit gehad, ook nooit eerder van gehoord eigenlijk. Maar ik was er tijdens mijn bevalling ook niet mee bezig en daarna drinken in het zkh gehad 

Ik had dextro bij me en pakjes drinken en Liga. Uiteindelijk niks van gebruikt omdat we gewoon alles van het ziekenhuis kregen. 

Ik had een fles water voor mezelf en een 2 flesjes drinken voor mijn vriend. Qua eten kant en klare ontbijtkoek en een pakje koekjes. Achteraf hebben we alleen drinken uit de tas gebruikt. (We zijn in totaal 6 uur in het zkh geweest)

Ik zou zeker lekkere dingen om na de bevalling te eten meenemen ! Na mijn bevalling een beschuitje gegeten, had verder weinig trek. Maar midden in de nacht kreeg ik vreselijke honger (en dan is er dus niks te krijgen). Dus ik ga heel veel eten in mijn volgende vluchttas stoppen haha !

Dextro is een aanrader. Verder mss wat drinken en snack voor je man. 
Ik had meusli repen bij en die zijn nog niet op. Jij hebt wss geen trek tijdens de bevalling. En daarna krijg je eten en drinken van zh. Maar dextro was fijn. Wel heel vies!  

Ik heb bij mijn 1e de hele dag een koek (chocoladekanjer) in mijn hand gehad, maar een paar hapjes van gegeten. Bij mijn 2e een flesje drinkvoeding voor na de bevalling. Ik kon alles krijgen in het ziekenhuis, maar hoefde niets. Tijdens de bevallingen had ik geen honger of dorst.
Wel slim om voor je man wat ook iets in de koffer te doen, zodat hij wel wat kan eten. Mueslirepen ofzo.

Terug
Bovenaan