Wat voor fopspeen gebruiken jullie???

Hihi het lijkt zo zachjtes aan wel of ik een enquete aan het houden ben, maar ben gewoon beetje nieuwsgierig naar iedreen zijn ervaring en kijk of ik mischien via jullie nog aan goede tips of ideen kom haha. Maar goed wat voor fopspeen gebruiken jullie??
Wij haden eerst de dental van Bibi, maar hebben nu die schattige vlinderspeen van difrax.
Mijn meissie tuttert gelukkig niet mee vaak, en grijpt tegenwoordig steeds vaker haar duimpje. Maar als ze gaat slapen dan wil ze toch graag eventjes op haar tutje sabbelen hihi.

Groetjes liekje
mama van Joy en Reana

Hoi meiden

Wij hebben hier zon beetje alle verkrijgbare spenen gehad
We zijn begonnen met bibi, maar die tufde Jesse er altijd gelijk uit
Toen die van difrax, maar daar kwam zn onderlip altijd tussendoor.....geen gezicht
en erop zuigen ging ook niet echt jofel
Uiteindelijk zijn we weer terug bij de bibi, maar meneer heeft merendeels lekker zn duimpje, alleen als hij erg overstuur is dan is een speentje erg makkelijk, want zn duimpje schiet er dan elke keer weer uit

Groetjes Xennah

marijn is nooit zo gek op speentjes geweest en heeft ze nu ook niet meer maar ik had altijd van bibi omdat die uit de blijedoos kwamen hahahahahaha.
maar hij heeft nu liever z'n duimpje en nu de bijtring want meneer krijgt last van tandjes.
groetjes henny

Wij hebben die van Avent.
Alleen die voor Anti-Allergie.

Omdat Tessa eerst een flink rode mond kreeg door haar eerste speen.
Toen overgegaan op Anti-allergie van Avent.. en dat is helemaal top.
Die kun je aan 2 kanten zuigen

Terug
Bovenaan