Door de komst van zijn tweelingzusjes, hebben we ons 5 jarige zoontje de laatste jaren (ja, ik schaam me diep) wat te weing aandacht gegeven en onbewust ook wat klein gehouden omdat het gewoon makkelijker en sneller was om het voor hem te doen.
Maar daar willen we nu dus verandering in brengen.
Hij doet nu ook al veel meer zelf en dat gaat goed. Hij is ook heel trots op zichzelf
Hij gedraagd zich ook nog wat kinderlijk, al is dat al wel veel verbeterd, daarom en omdat we hem wat meer persoonlijke aandacht willen geven, willen we meer grote jongens dingen met hem doen.
Maar daar loop ik dus vast. Ik weet niet zo goed wat ik met hem kan doen. Met zijn knex en treinbaan wil hij alleen met zijn vader spelen, want die schijnt dat beter te kunnen
Dus als iemand nog ideetjes heeft voor mij, graag!!
Maar daar willen we nu dus verandering in brengen.
Hij doet nu ook al veel meer zelf en dat gaat goed. Hij is ook heel trots op zichzelf
Hij gedraagd zich ook nog wat kinderlijk, al is dat al wel veel verbeterd, daarom en omdat we hem wat meer persoonlijke aandacht willen geven, willen we meer grote jongens dingen met hem doen.
Maar daar loop ik dus vast. Ik weet niet zo goed wat ik met hem kan doen. Met zijn knex en treinbaan wil hij alleen met zijn vader spelen, want die schijnt dat beter te kunnen
Dus als iemand nog ideetjes heeft voor mij, graag!!