Wat voor kado voor Dani???

Heeft iemand een leuk idee om voor de verjaardag van Dani te kopen. Dani wordt 8 maart 1. Ik heb echt geen idee wat ik zou kunnen/moeten kopen. We hebben eigenlijk alles al van Sam. Er zit maar ander half jaar tussen die twee meiden dus alles wat hier ligt is nog vrij nieuw.
Als er iemand goeie ideeen heeft, HEEEEL graag.

Groetjes Patries

ik zou voor de praktische dingen gaan zoals kleding e.d. Misschien is er ook wel iets waar Sam nog steeds veel mee speelt maar wat inmiddels ook wel leuk is voor Dani om mee te spelen? kun je er nog een tweede van kopen, misschien zoiets als een loopauto ofzo? weet ook niet fo Dani al bijna kan lopen? misschien een wandelwagen voor een pop ofzo? of iets voor buiten voor van het zomer waar ze allebei plezier mee kunnen hebben?

Groetjes

Een eigen pop met buggy! Verder vind ik t ook moeilijk. Gelukkig hebben wij minder last hiervan, omdat we voor Gijs beetje echte jongensdingen kunnen kopen.

groetjes Maris

Eeh tja lastig. We hebben er hier 1.5 jaar tussen zitten dus vonden het ook moeilijk.

* Little babyborn pop voor 1 jarigen
* Loopfietsje (bv die van pucky). Die kan mee naar buiten dus dan kan ze achter de rest aan.
* Speelhuis van Little People (kunnen ze met zijn allen mee spelen)
* Poppenbedje
* Poppenkinderstoel
* Poppenkleertjes
* Laptop vanaf 12 maanden V-tech (moet je van houden)

gr.Ing

Terug
Bovenaan