A
Anoniem
Guest
Herkennen jullie al echt specifieke karakter-eigenschappen in je dreumes? Ik vind ’t echt bijzonder om te zien dat zo’n mini-mensje al zo’n eigen persoonlijkheid heeft. Als ik Lara moet omschrijven dan zou ik zeggen dat het een zachtaardig meisje is, maar wel met een eigen wil. Als ze ergens geen zin in heeft, doet ze het ook echt niet. Ze is een klein beetje verlegen, kijkt echt de kat uit de boom in nieuwe situaties en bij nieuwe mensen. Ze kan ook erg vasthoudend (doorzettertje) zijn als ze bijvoorbeeld een speeltje wil hebben. Het zou me niet verbazen als dat de komende jaren nog gaat uitgroeien naar driftbuien. Ze is zeker geen haantje de voorste, maar zal uiteindelijk niet achter blijven bij de rest. Lara is wel snel afgeleid en heeft afwisseling (uitdagingen?) nodig om geboeid te blijven.
Eigenlijk kunnen we tot nu toe alle eigenschappen terugleiden naar mijn man of mijzelf. Maar ik heb ook wel eens een moeder gesproken die een bepaalde eigenschap van haar dochter absoluut niet kon thuisbrengen. Ben benieuwd hoe dat bij jullie en je dreumes zit!
Eigenlijk kunnen we tot nu toe alle eigenschappen terugleiden naar mijn man of mijzelf. Maar ik heb ook wel eens een moeder gesproken die een bepaalde eigenschap van haar dochter absoluut niet kon thuisbrengen. Ben benieuwd hoe dat bij jullie en je dreumes zit!