wat voor kinderstoel

Hoi!

Wij hebben een kinderstoel van Topmark. Ik vind het een hele prettige kinderstoel. Deze heeft wieltjes, wat erg makkelijk is. En de zitting is in 3 standen te verstellen, zodat als je kindje nog niet goed rechtop kan zitten, je hem/haar iets liggend erin kan zetten. Verder is de kinderstoel in hoogte verstelbaar, wat ook erg makkelijk is. Bij ons aan tafel staat hij op de hoogste stand, maar bijvoorbeeld met het geven van fruit, zit ik op de bank en zet ik de stoel op de laagste stand. De bekleding is er makkelijk af te halen en te wassen en er zit een mandje onder waar je bijvoorbeeld slabbetjes in kwijt kan.
Ik wilde eerst zo'n houten kinderstoel kopen, maar ik ben echt heel blij dat we deze hebben gekozen.
Veel succes met het uitzoeken!!

hoi
Wij hebben een houten kubus-kinderstoel. Het stoeltje staat los op een onderstuk, wat als je het omdraait een tafeltje is. Je kan het stoeltje eraf halen, als wij bijv. op de bank zitten, zit onze dochter op "gelijke" hoogte. Ook het blad kan eraf, zodat ze ook bij tafel kan zitten.
We nemen hem ook mee  als we gaan kamperen, dan stapelen we hem in elkaar en kan de kinderstoel zo mee.
groetjes Melanie

Ik wilde ook perse zo'n houten kubus-kinderstoel, niet alleen omdat het handig is dat je hem ook laag kan zetten en dan ook een tafeltje hebt, maar ook omdat bewezen is dat dit soort kinderstoellen het stevigst staat.
Sommige kinderstoelen kunnen inklappen of omgeduwd of getrokken worden, maar deze is (bijna) niet omver te krijgen.

Hoi hoi,

Onze kleine is pas 6 weken, maar de kinderstoel staat al klaar. We wisten niets te vragen voor zijn klein hummeltje dus dan alvast maar vooruit denken.

In de omgeving ook diverse tips gevraagd en wij zijn uiteindelijk uitgekomen bij een Tripp Trapp stoel. Nu wordt hij enkel nog gebruikt door mijn neeftje en dat gaat heel goed. Alleen vind ik het niet handig om het zitje te verschonen. Je kunt je kind ook op de houten plank zetten hoor, maar wij hebben er een zitje in genomen. Deze plaats je er alleen niet zomaar in, en haal je er niet zomaar uit. Dat is het enige nadeel wat we er aan hebben ondervonden.

Succes met het maken van je keus!!

Hoi hoi,

Wij hebben voor Alyssa wel een houten kinderstoel gekocht (of eigenlijk gekregen). Het merk weet ik even niet meer, maar hij kostte €149 bij de Prénatal. Hij is in hoogte verstelbaar, het blad kan eraf en hij heeft een losse voetenplank. Hij is zo stevig dat een volwassene er ook in zou moeten kunnen zitten (dat hebben we echter nog niet geprobeerd, hahahahaha). Ik heb er nog wel een stoelverkleiner bij gekocht, want ander leek de stoel mij nog veel te groot.
Het blad is dus afneembaar en kan heel makkelijk verschoven worden. Zo kan ik Alyssa goed 'vast' zetten in de stoel.

Ik wilde eerst ook zo'n blokstoel (tafeltje en stoeltje), maar ik kan het tafeltje toch nergens kwijt in mijn huiskamer. Dus dan staat het toch op elkaar gestapeld en kun je net zo goed een gewone kopen. Overigens heb ik geprobeerd om deze om te trekken maar dat lukt me echt niet hoor!

Succes met zoeken!

Jolet
mv Alyssa

wij hebben de tripp trapp van stokke gekocht. Ronduit geweldige stoel. Ze kunnen erin hangen, zitten, voorover leunen of wat dan ook, maar de stoel staat waar hij staat en kan niet kantelen. Wij hebben nogal een wildebras van 9 maanden, maar hij zit als een huis.
Bovendien staan ze leuk.
Hij is wel wat duur (150 euro), maar een bijkomend voordeel is dat je hem op marktplaats ook weer voor een fors bedrag kunt doorverkopen. je kunt er zeker nog 80-100 euro voor krijgen. Wij hebben hem geprobeerd voor 60 euro op internet te kopen en dat is niet gelukt; hij moest minstens 80 euro opbrengen. Wij hebben hem dus maar nieuw gekocht.
groetjes
greet

Terug
Bovenaan