Wat voor kleren aan 's nachts??

Hoi allemaal,

Mijn kleine Thomas is vandaag alweer 3 weken oud en het gaat momenteel prima.

Thomas doe ik altijd nog met gewone kleren aan in bed, dat is altijd een rompertje met een broek, een truitje en sokjes.
Maar het lijkt me  veel prettiger voor hem om 's nachts gewoon een rompertje met een boxpakje aan te hebben of zou dat te koud zijn?

Nou vroeg ik me af wat doen jullie??

Groetjes van Marieke (Thomas 27-10-2005)
 
Mijn dochtertje,
Is van november 2003.
Wij hebben haar toen ze net geboren was eigelijk altijd in een pyamatje met voetjes in bed gelegt. MEt een lakentje en een dekentje en toen het kouder werd deden we ook een slaapzakje aan.

Hahah waar blijft de tijd. Ik heb nu een ware peuter in bed liggen en nog steeds met pyama, slaapzak, deken en lakentje.

Succes en geniet er van.

 
Hoi,
Inderdaad waar blijft de tijd????
Wij hebben Quinten vanaf de geboorte lekker in zijn luierpakje laten slapen.
Natuurlijk wel een rompertje eronder. Lakentje en deken en klaar.
Is warm genoeg. Te warm is ook nog eens gevaarlijk.
Toen quinten 4 maand was hebben we hem pyama en een slaapzak aangedaan.
Laken en deken en meneer sliep heerlijk.
Ook hier ligt nu een peutertje in bed. pyama en winterslaapzak. Geen deken want
hij blijft toch niet eronder liggen. En het is warm genoeg. Ik voel elke avond in zijn
nekje en als dat warm genoeg is is het prima.
Gewone kleertjes lijken mij ook niet fijn zitten. Heb ik bij hem nog nooit gedaan.
Groetjes Melanie mmv Quinten (31-08-04)
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb Thomas nu een paar keer 's avonds een boxpakje aangedaan, na het badderen.
's Ochtends doe ik dan weer zijn gewone kleertjes aan.
Zelf heb ik het idee dat dit veel fijner voor hem moet zijn dan gewone kleertjes.

Hij heeft het gelukkig niet koud, maar 's avonds om 23:00 uur krijgt hij wel altijd nog een kruikje mee.

Hij ligt dus met rompertje (lange mouwen) en boxpakje aan en zijn bed is opgemaakt met een lakentje en een dubbel dekentje. Zijn voeten en nekje voelen lekker warm aan als ik hem uit bed haal...

Groetjes Marieke (Thomas 27-10)
 
Hoi Marieke!

Bij de "Hans Textiel" verkopen ze goede (en goedkope) katoenen baby- pyjamaatjes vanaf maat 56! Mijn dochtertje Minoes heeft deze al vanaf dat ze een maand is aan en het bevalt prima! Ze heeft ook een rompertje aan en slaapt in een slaapzakje onder een dekentje.

Misschien heb je er wat aan?

Veel liefs,
Jacomien
 
Wat doen jullie met de handjes=
Mijn dochter ligt ook in de slaapzak, onder een dekentje en met een pyama en voelt ook lekker warm. Alleen haar handjes zijn echt steenkoud. Vind ik zo zielig, ik overweeg om har nu ´s nachts handschoentjes aan te doen of iest dergelijks.
 
Terug
Bovenaan