Wat voor kleur ogen krijgt jouw baby?

Die van Lycke waren eerst blauw, logisch, alle baby's worden met blauwe ogen geboren, maar zijn die van jullie baby's al van kleur veranderd?

Bij Lycke zit er nu wat bruin tussen en ze blijven erg donker dus wij hebben de hoop dat ze bruine ogen krijgt, heeft ze de kleur ogen van mijn man en de kleur haar van mij, ze heeft rozig haar

Kas heeft donker bruine ogen met een "gouden randje".
Mijn ogen zijn heel donker bruin (bijna zwart) die van zijn papa zijn lichter bruin. Zelf heb ik donker kastanje bruin haar en dat begint bij Kas nu ook door te komen. Bij zijn geboorte was zijn haar donker bruin, ziet er naar uit dat hij toch de rossige kant op gaat! Verder is het echt een kopie van zijn papa, dus ben blij dat ie toch nog iets van mij heeft ;)

Liam's ogen waren bij de geboorte heel donkerblauw en er komt nu wat bruin door.....hij is pas 5 weken, dus op de uiteindelijke kler moeten we nog even wachten!

De oudste heeft de ogen van papa helder blauw en Amy heeft tot nu toe donker blauwe ogen nog.. maar ze is nog maar 5 weekjes en ze gaan vaak verkleuren vanaf ongeveer 6 weken tot 2 jaar(of 4?)

dus we wachten af!!

zelf heb ik katteogen dus groene en mijn man blauwe ogen met in 1 oog een bruine vlek!!!!

Bryana had bij de geboorte donkergrijze ogen nu zijn ze donkerblauw,mijn ogen zijn blauw/grijs met in 1oog een bruine vlek,bij haar heb ik dat ook al gezien dat heeft ze dan van mij,m,n vriend heeft bruine ogen.

Terug
Bovenaan