Wat voor koekje?

Hai allemaal,

Ik wil van 4 naar 3 flessen die van 16.00 drinkt hij zo slecht. Nu dacht ik als ik dat nou eens vervang voor een sap en een koekje. maar nu vroeg ik mij af wat voor koekje of rijstewafeltje of iets anders geven jullie je kleintje?

Mijn schema zou dan als volgt zijn:

7.00 fles 180+6 en pap erdoor
11.30 fles 180+6
+/-13.30 fruit
en dan rond 15.30 beetje sap en een koekje
17.00 groente
19.30 210+7 en pap( deze krijgt hij al een tijd en gaat daarna lekker slapen).

Het cb zei vorige week dat die fles er nog niet af mag maar blablabla hoor hij hoeft hem gewoon niet meer en ik gooi elke x super veel weg.
Kyan is nu 5 maanden en 3 wk.

Groetjes Tamara

ik zit hier met het zelfde probleem
alleen ilse drinkt die van 19.00 errig zlecht
maar om die nu te vervallen
denk dan maar die van 15.00
idd voor sap met er wat bij
zodat ze de laatste wel wer wil
maar ze word zaterdag 5 maand zou het niet
te gouw zijn ?
maar goed denk beter gouw dan dat ze met tegen
zin drinkt toch?

Het scheelt wel bijna aan maand met Kyan. Dus misschien nog wel wat vroeg voor 3 flessen voor jou. Maar gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Ga ik nu ook gewoon doen en heb ff sorry maar schijt aan het cb!!

hallo,
ik ben dan wel een maart moeder maar schrijf eigenlijk nooit op dit forum.
maar mijn dochter Elyza, is 1 sept een half jaar.
en zij krijgt lange vingers.
ik snap dat suiker niet goed is maar dat is er makkelijk af te schrapen. daarnaast krijgt ze ook de liga gewoon uit de hand. en multivitamine met een inhoud van 1/6 ofzo. echt heel weinig smaak dan.
ze doet het er erg goed op.
zit 3 dagen op 3 flessen dan een dag 4 flessen. en zo door.
ag wij hebben toch ook wel eens een dag dat we meer honger hebben dan andere dagen?

soepstengel kan ook. Zitten hier ook op 3 flessen. Krijg er gewoon niet meer in. Ik probeer zo veel mogelijk vocht tussendoor te geven, wat overigens ook niet wil. Hij komt maar aan de 500 tot 600 ml vocht per dag.

@maartmoeder gezellig dat je toch even een keer komt!

lange vingers? nee dat krijgt ze niet, hier heb ik in het verleden allen rijstewafel gegeven, maar dat zal nog wel even duren!
Ik zou met de flessen gewoon je gevoel volgen, kunnen veel zeggen op het cb!

MJ het zal je verbazen hoeveel er ook nog in een rijstwafel zit, je denkt gezond maar toch heel veel koolhydraten die omgezet worden in suikers!
dacht ook altijd licht tussendoortje maar dat valt dus tegen hahaha.

Terug
Bovenaan