wat voor limonade

Lydia krijgt 4 grote bekers drinken per dag: 1x (peuter)melk, 1x diksap (flink aangelengd), 1x Duits babysap (is kant en klaar maar leng het alsnog aan met water, vergelijkbaar met de Frisodrink) en 1x per dag knorr Vie of groenteshot vd AH: is 1 flesje van 100 ml aangelengd met 200 ml water. En op visite ofzo gerust een keer gewone limosiroop of appelsap, daar doe ik niet moeiljk over. Ze lust ook alle sappen wel, dus aangelengd met water ook prima voor op een visite.
Ze krijgt dus in principe in elke beker wat anders en zo is het afwisselend en nog redelijk gezond ook. Puur water hoeft ze niet te drinken van mij daar ga ik zelf ook van over mijn nek, maar ik leng dus wel alles aan met water.

Hoi hoi

Ik koop altijd diksapjes zonder suiker bij de Plus. Zijn er genoeg in allerlei smaakjes. Zal ff naar de koelkast lopen om te kijken naar het merk.... "covelt dixap". Maar er zijn ook andere merken die suikerloze diksap hebben. Ik haal het wel altijd bij een grote Plus, bij de kleine hier in het dorp hebben ze het niet.

Proost alvast!

Groetjes, Marloes

Yoëll krijgt van alles te drinken.....meestal een sapje van Appelsientje wat ongezoet is.....maar opzich maakt het mij niet zoveel uit wat ie krijgt hoor...ook wel eens roosvicee of andere aanlegdrankjes....dubbelfris, multivitamine...maar ook vind hij Thee ontzettend lekker.....

Ik maak me niet zo druk om de suikers etc. de een krijgt nl. dmv koekjes suiker binnen en de ander door het drinken.....het zit bijna overal in...

Liefs Denise

ik moet eerlijk zeggen dat ik niet let op de suikers in de limonade

elise drinkt limonade/siroop, roosvicee, spa en fruit, fruitsap en melk en ze vind het allemaal even lekker

saskia

Terug
Bovenaan