wat voor maat??

A

Anoniem

Guest
hoi
was benieuwd wat voor maat ""schoenen" jullie kleintjes hebben,was nl op zoek naar van die slofjes waar ze haar eerste stapjes op kan zetten maar bij elke winkel waren ze maar tot maat 21.en anouk moet maat 22 hebben.maar dat zijn alweer schoentjes die ze aan kunnen als ze zelf kunnen lopen.wel zei de verkoopster dat ze een grote voet had.nou leven we hier allemaal op grote voet.

gr petra

Daan heeft maat 21, maar zijn grote broer begon met maat 22 toen hij kon lopen.

gr Saskia

Hoi,

Justin is begonnen met maat 21 (hij heeft nu ook nog maat 21). Hij heeft van die echte schoentjes omdat hij nu kan lopen. Daarvoor had ik slofjes, maar weet eigenlijk niet welke maat dat was. Ik heb hulp gevraagd in de babywinkel en die hebben wat slofjes bij justin aangepast en gekeken welke het beste was. Ik heb daar zelf niet zoveel verstand van , maar daar zijn de verkoopsters voor toch? succes ermee!!

groetjes mirjam

hahaha lekker toch op grote voet leven, maar voor Sarah heb ik online van die slofjes besteld en daar ging het niet in schoenmaten maar in centimeters van de voet en dat ging tot vrij groot.
Verder heb ik echte schoenen voor haar gekocht maar dat was/is maat 19 dus hier een paar maatjes kleiner .
Maar volgens mij kun je alles vnden zowel online als ik de winkels em kunnen ze je overal ook bij helpen.

Succes ermee!

Op bobux.nl kun je schoentjes bestellen. Hele leuke en goede kwaliteit.
Wij leven hier ook op redelijk grote voet (maat 46 en maat 40-41), maar Feline haar voetjes vorige week bij een schoenenzaak opgemeten heeft ze 18,5..... En ze is nu 15 maanden.
Dus echt minivoetjes terwijl veel mensen zeggen dat ze grote voeten heeft. hahah

groetjes Maris

ps ik heb voor Feline ook een keer slofjes besteld bij een andere zaak op internet, maar kan het niet meer vinden. Echt balen, want waren goedkoop en goed!

Rik heeft maat 20 en ik heb loopschoentjes gekocht bij Van Haren!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Toen Eva haar eerste schoentjes kreeg was ze bij 18 maanden (ze was niet zo'n vlotte). Zij had maat 19. Dus we kochten van die schattige rose schoentjes voor haar.

Bas liep voor het eerst in de week na zijn eerste verjaardag. Al snel wilde hij ook buiten lopen, dus toen hij 13 maanden was, kreeg hij zijn eerste schoenen. Het was maat 22! Ik wist niet wat ik hoorde.

Niks geen schattige kleine schoentjes, maar gewoon meteen stoere sandelen!

Groetjes, Karin

Hoi Petra,

Onze zoon heeft bijna nooit slofjes aangehad. WIj lieten hem bijna altijd op zijn blote voetjes ronddoen. Zo had hij de meeste grip en viel hij het minste. Sokjes en slofjes schuiven toch wel wat. En aangezien hij eraan gewend was had hij ook nooit echt koude voetjes.

Ik weet wat het is als je niet kunt vinden wat je nodig hebt. Wij hebben ook een hele zoektocht gehad naar schoenen;

Wij hebben het probleem andersom gehad, onze zoon liep al voor zijn 9
maanden en konden toen haast geen schoentjes aankomen. Wel in het begin met zachte zooltjes, maar als ze een week of 6 lopen dan behoren ze dikkere zolen te hebben. Uiteindelijk
nikes mt 18 en teevas maat 18,5 aan kunnen komen (waren toen nog erg
ruim, maar hij viel er niet mee.)

Ik weet niet hoe oud anouk is, maar onze Evan is nu bijna 14 maanden en heeft nu schoenmaat 20/21.Vrij normaal lijkt ons.
Maar wat groeien ze snel die voetjes, we hebben al heel wat schoentjes gehad.

Succes met je zoektocht en anders lekker op die blote voetjes!
Kim!

Terug
Bovenaan