Wat voor matrasje?

Zoals de titel al zegt, wat voor matrasje hebben jullie gekocht? Je hoort zoveel verschillende verhalen, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik neig nu naar een "koud schuim" matrasje van €89,- van de baby dump.

Liefs Iris

Lieloe

Volgens mij heeft een aerosleep alleen zin, als je ook een speciaal matrasje koopt met die functie. Al vraag ik mij persoonlijk af of aerosleep echt wel werkt. maar dat is ieder zijn eigen gevoel
gr yvonne

Lieloe,

Yvonne heeft gelijk, twee weken terug was ik bij Babydump en daar wilde ik zo'n aerosleep matras kopen, maar dan moet je perse ook zo'n aerosleep hoes eroverheen. En die combinatie is hartstikke duur!!! Het matrasje was rond de 130 euro en zo'n hoes was ook nog eens rond de 20 à 30 euro. Heb nu een koudschuim matrasje voor 89 euro bij de Babydump gekocht en ik moet zeggen, dat is echt kwaliteit!

Liefs, Samantha

wij hebben toen in onze goeie tijd 7 jaar geleden (haha) een duur matrasje gekocht volgens mij thermocare iets van 189 toen. had wel zoiets vooral ivm met wiegendood wil ik iets goeds hebben. toen heb ik 3 jaar geleden nog 1 gekocht ivm dat onze kinderen zo kort op elkaar zaten en samen nog in een ledikantje lagen. deze was volgens mij rond 80 en nu is echt kapot, terwijl die van 189 nog mooi is..

Je hebt geen speciaal matras nodig voor die aerosleep.. je hebt een earosleep (lijkt op soort matrasbeschermer.. is het trouwens ook want vocht kan er niet doorheen) voor 70 euro. Die kan je om elk willekeurig matrasje doen. Daaroverheen moet echter wel een speciale hoes idd. Die zijn 15 euro.. ik heb 3 van die hoesjes.. je mag geen molton oid gebruiken.

Op deze manier vind ik het nog wel meevallen en het geeft mij een goed gevoel... mocht de kleine op zjn buik draaien kan hij altijd lucht krijgen.

ik heb nog een aerosleep matrasje over voor een liefhebber. hoef er maar 15 euro voor te hebben. en zoek op marktplaats voor de aerosleep covers, wij hebben er 3 gekocht van mensen thuis 1 voor ons en 2 voor de oppassers. wil dat ons kindje goed veilig slaapt. probeer het maar.

p.s. ik woon in Tilburg dus als je interresse hebt hoor ik het graag :)

Terug
Bovenaan