Wat voor pijn voel ik?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Dit is misschien een beetje een vreemd iets, maar sinds vanmorgen heb ik ineens tijdens het lopen erg veel last van de spieren die tussen mijn vagina en mijn benen in lopen, stralend naar binnen. Zo veel pijn zelfs dat ik niet normaal meer kan lopen. Het kwam zomaar uit het niets en ik vraag me af of iemand anders dit gevoel herkend en weet wat het is? Ik ben nu 33 weken zwanger, heeft dit te maken met de indaling of zou het al een begin kunnen zijn..? Twee dagen terug heb ik namelijk ook een heel klein beetje rode sliertjes en roze afscheiding bij het afvegen gehad. Sorry voor de details, maar ben erg benieuwd wat dit allemaal betekend en of ik me zorgen moet gaan maken..</p><p>Groetjes</p>

Ik heb hetzelfde!
Ik had al even last van de pijn, dat kan zijn doordat je kindje aan het indalen is!
Ik ben woensdag 34 weken en heb er idd ook last van!, maar als je twijfeld toch de vk even bellen, daar zijn ze voor!

Ik zou de vk ook even bellen, voornamelijk vanwege het lichte roze/rode slijmverlies.
Die steken kunnen wel komen door de indaling.. 

Ik heb bekken instabiliteit en heb heel veel pijn rondom mn vagina. Zeker na een tijdje gezeten te hebben en dan weer in beweging komen. Het voelt een beetje alsof ik een harde trap in mn kruis heb gekregen. Ik ga hiervoor naar een bekken fysio. Het doet veel pijn maar het kan, naar mijn weten, geen kwaad 

Klinkt als bekkenpijn. Daar heb ik sinds een aantal weken ook last van. Fysio heeft bij mij uitgesloten dat ik bekkeninstabiliteit heb. Gaat vaak samen maar hoeft niet. Ik heb oefeningen gekregen waardoor het nu allemaal iets soepeler is, maar blijf er last van houden . Vandaag 38 weken zwanger.

hallo, ik heb er ook last van. Ben 33 weken en 3 dagen.  Vandaag ook even last van. Het voelt zwaar onder mijn buik. Ik heb even een buikband om. Elke pijn lijkt net of je weeen hebt. Heel raar maar heb gelukkig geen bloed of wat dan ook. Ik doe vandaag rustig aan. Heb gisteren broodjes gemaakt voor een verjaardag. 

Terug
Bovenaan