wat voor soort echo

hoi meiden,

volgende week woensdag krijg ik me 1ste echo.
dan ben ik volgens het schema 7 weken zwanger!
krijg je dan een inwendig echo of een buiten echo, dus gewoon op de buik?
wie weet dat?

liefss suzanne

Ik denk een inwendige. Krijg ik ook, maar dit is mijn tweede. Bij de eerste heb ik alleen uitwendige gehad. Volgens mij krijg je bij inwendige mooiere beelden. Je zit dan dichter bij de bron. Bel de vk anders even? Voor uitwendige echo heb je namelijk meestal volle blaas nodig, en inwendig een lege.

Liefs

Ha Suzanne,

Ik heb bij Rens toen rond 6-7 wk een uitwendige echo gehad. nu is dat weer de bedoeling, met volle blaas komen zij de vk. als zij het kindje dan niet gevonden krijgen dan kijken zij inwendig.

even bellen :)

liefs Sam

Bij mijn aanmelding werd het apart genoemd, dat ze eerst uitwendig proberen, als dat te weinig oplevert, inwendig. Wel fijn om te weten, ik zou je vk inderdaad even bellen.

Dat van die volle blaas wist ik dan weer niet, dankje heppy. Wordt nog een hele uitdaging, had eerder een hele sterke blaas maar daar is weinig van over :)

Hai meid,

Ik heb gister mijn eerste echo gehad (7wk+1dag) en die was inwendig....Dan kunnen ze het beter zien en ik moest daarvoor wel 3x naar de wc, bij ons was het dus met een lege blaas. Zo zie je maar, ook dat is dus bij iedereen anders!

Gewoon lekker op je af laten komen, het is zo bijzonder en als je het toch graag van te voren wilt weten, gewoon ff je VK bellen.

Liefs Lynn.

@Lynn: inwendige echo's gaan idd beter met een lege blaas, uitwendige echo's bij een volle blaas. Of bedoelde je t verschil tussen vk's en zkh?

Soms kan je uitwendig al wat zien met 7 weken maar in t zkh doen ze dan eigenlijk altijd inwendig. Vind t niet vervelend, heb er veel voor over dat ze t goed kunnen zien! ;)

Terug
Bovenaan