Wat voor symptomen hebben jullie gehad??

A

Anoniem

Guest
Wat voor symtomen heb je gehad, voordat je de zwangerschapstest hebt gedaan?
Ik lees zo hier en daar: moe, dorst, hongergevoel....

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...

groeten Rixt

hoi rixt

vanaf de donderdag voor mijn menstruatie die op zaterdag had moeten komen had ik al gevoelige borsten en was ik misselijk
op maandag heb ik toen een test gedaan die positief was
en nee mensen kunnen niet zeggen dat het tussen me oren zit want ik werd zwanger (on)dankzij de pil

bij mijn eerste reageerde ik ook al heel snel
maar toen was het puur gevoelsmatig ik heb toen op woensdag al een test gedaan terwijl ik ook pas op zaterdag ongesteld moest worden

en jij...?

liefs ilona

Ik kreeg een week voor mijn NOD enorm zere tepels, maar dat had ik de maand ervoor ook al. Ik dacht dus dat het weer mis was. Toen kreeg ik twee dagen voor mijn NOD erg gevoelige borsten, wat de dag erna veel erger werd. Toen wist ik het al zeker, want bij mijn eerste zwangerschap (geeindigd in miskraam) had ik dat ook. Alleen toen begon het al bijna een week voor mijn NOD. Ze zijn ook veel voller, minder slap zeg maar.

o ja, en op de dag dat ik positief getest had, werd ik ook wat  misselijk. Ik had al een paar dagen wat minder trek in lekkere dingen, waar ik normaal gesproken dol op ben (chips en zo).

Hallo Ilona30

Ik ben zelf (nog) niet zwanger. Wel al gestopt met de pil, maar meer om te 'ontpillen'. Kreeg steeds vaker klachten, nu ik gestopt ben met de pil zijn die nu zo goed als verdwenen. (moe, gewichtstoename). Ik wil eerst ook nog niet zwanger worden, aangezien ik in mei volgend jaar ga trouwen, en wil dan niet met een dikke buik rond lopen. Daarna zou ik het geweldig vinden!!

Ik was gewoon nieuwsgierig naar wat voor symtomen je zou kunnen hebben als je net zwanger bent.

Liefs Rixt

Hoi hoi,

Ikzelf had menstruatiekrampen. Alleen kwam er geen menstruatie. Telkens weer naar het toilet, zeker wetende dat het nu wel zou komen, maar nee!!!
Vandaag ben ik 35 weken zwanger.

Groetjes, kippie.

ik had hele zere tepels maar dat had ik de maand ervoor ook
en verder wel steekjes aan de zijkant van me buik
dacht dat ik niet spontaan zwanger zou worden want liep al in het ziekenhuis en zou toen binnekort met medicijnen beginnen
deed meer een test omdat ik maar niet ongesteld werd maar ff voor de lol
en gelijk een dikke vette pus!!

xx

Hallo Patries,
Wat super!! Gefeliciteerd!! Zo zit je er heel lang op te wachten, en zo verwacht je het (eventjes) niet en zo is het er dan ook ineens!!!

Mocht ik ooit zwanger raken, hoop ik wel dat mijn borsten niet al te groot worden. Dan nog liever pijnlijk. Heb namelijk al een G-cup, met mijn lengte van 168 cm, lijken ze ook nog eens groot. Moet er niet aan denken om straks met een H of I cup rond te lopen.

Groetjes Rixt

Terug
Bovenaan