Wat voor type ouder ben jij? Test....wel grappig om te doen!

Bij mij kwam er hetvolgende uit en het klopt wel heel erg ja....

Jij hebt geen vooraf vastgesteld plan voor de opvoeding van jouw kinderen. Je vertrouwd op jouw intuïtie en aangeleerde vaardigheden om alle opvoedingsproblemen aan te kunnen pakken op het moment dat je daarmee te maken krijgt. Hierdoor ontstaat er een hele relaxte houding tussen jouw en je kind die jullie beide de ruimte geeft gewoon jezelf te zijn.

Ik heb uiteraard wel bepaalde waarden en normen die ik heel erg belangrijk vind, en waar ik mijn kindjes ook dagelijks mee confronteer, maar verder is het wat mij betreft een open boek. Je weet toch niet in wat voor situaties je de komende jaren terecht komt, dus kun je het wat mij betreft beter op het moment zelf aanpakken. Wellicht heb je op zo'n moment ook zelf weer meer levenservaring door bepaalde situaties. M.a.w. er is nu al een groot verschil in hoe ik dingen aangepakt zou hebben toen ik 25 was en hoe ik ze nu aanpak nu ik 39 ben!

Ik ben benieuwd naar jullie resultaten en eventuele reacties.

Groetjes Fonske

Wat grappig dat het zo klopt zeg! Ik heb 'm natuurlijk wel ingevuld, maar toch maar niet verstuurd........ geen zin in spam dus!

(zou dat ook typisch zijn hahahaha)

Groetjes
Susan

Jij houdt ervan om actief iets te ondernemen met jouw kind. Samen met je kind de wereld ontdekken vindt je het heerlijkste wat er is. Je verzint regelmatig leuke dingen om samen te doen en je creativiteit en energie daarin is onuitputtelijk. Jij gelooft dat kinderen leren door te spelen en dat stimulatie van dat spel belangrijk is.

Dit was mijn uitkomst en ik moet zeggen: het klopt echt!

Groetjes van Cissy

Jij houdt ervan om actief iets te ondernemen met jouw kind. Samen met je kind de wereld ontdekken vindt je het heerlijkste wat er is. Je verzint regelmatig leuke dingen om samen te doen en je creativiteit en energie daarin is onuitputtelijk. Jij gelooft dat kinderen leren door te spelen en dat stimulatie van dat spel belangrijk is.

Klopt aardig denk ik, alleen die energie is niet onuitputtelijk

Groetjes Nanda

OOK mijn uitkomst was:

Klopt ook aardig, maar mijn engergie is zeker niet onuitputtelijk.

enne voor de spam heb ik een apart e-mail adres, wat ik alleen voor dit soort dingen gebruik. Misschien een goede tip!

Terug
Bovenaan