Wat voor verzorgingsproducten?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, heb vandaag even gekeken bij Kruidvat voor babyproducten. Naast Zwitsal zag ik ook eigen merk staan. Heeft iemand hier ervaring mee? Of met andere verzorgingsproducten?
Zwitsal ruikt wel lekker maar vind het wel prijzig hoor.
Ben er nog niet uit wat voor merk ik nou moet halen en wat goed is.....

Liefs Suus

Ik heb de hele lijn van Natusan. Ik ben geloof ik de uitzonderlijke moeder die Zwitsal niet zo lekker vind ruiken... Natusan ruikt wat subtieler. Ik heb ook ongeparfumeerde luierdoekjes ervan.

Met eigen merk heb ik geen ervaring.

Hoi,

Het eigen merk van de Etos is erg fijn. Ruikt lekker en is zacht voor de huid. Mijn zoontje (nu 2,5) werd eerst altijd gewassen/ingesmeerd met Zwitsal maar daar bleef zijn huidje een beetje ruw door. Met de spullen van de Etos was het zo weer zacht. Verder gebruik ik voor hem ook wel eens producten van Weleda (natuurwinkel) maar die zijn weer wat duurder.

Grt Ikke75

Hey,

Ja aangezien je zwitzal redelijk duur vind zal ik mijn product dan maar niet aanraden :)Heb gekozen voor mustela,ja vind dit zo goed ruiken he en ja is nu wel wat afwachten of men meisje er zal tegen kunnen ook maar er zullen wel andere aanstaande mama's je kunnen helpen hoor...Die wat meer ervaring hebben als ik :)
Liefs orchideke

31w 5dagen

hoi, ik gebruik eigen merk kruidvat, ben zeer tevreden ruikt wat minder sterk dan zwitsal en is aangenamer in prijs. mijn zoon van bijna 3(in oktober)  baad ik er nog steeds in.

groetjes linda  

Ben er al uit, heb de producten van etos eigen merk gehaald. Ruikt goed en niet duur. Nu maar hopen dat onze kleine meid er tegen kan haha.

liefs Suus

mijn dochter heeft een erg droge huid dus ik gebruik alleen nog maar Balneum. Extra vettende olie voor in bad en de creme voor een droge huid.

Ik lees dat je er al uit bent, maar toch nog ff een tip voor de twijfelaars onder ons...
Ik wilde zelf graag een product zonder parfum (lijkt me toch niet goed voor het huidje en pasgeboren baby's ruiken zo lekker) nou heb ik van Weleda een proefverpakking van baby verzorgingsproducten gekocht (ik geloof voor een kleine drie euro) hierin zit een olie, billencreme en bodycreme: ik ben er helemaal weg van en ga zeker de grote producten van hun lijn aanschaffen, maar het was fijn om eerst te kunnen testen!

Groetjes Nika

Terug
Bovenaan