Wat voor werk doen jullie?

Ik vroeg me af wat voor werk jullie doen en of jullie naarmate je zwangerschap vordert rustiger aan moeten doen?

Ik werk zelf 4 dagen per week op een kinderdagverblijf op een babygroep (0 tot 2 jaar). Waarschijnlijk zal het bij mij aan het eind wel zwaar worden omdat ik altijd veel aan het dragen en tillen ben. Omdat dit mijn 1e zwangerschap is heb ik daar geen ervaring mee, dus ben benieuwd.

Ik heb een kantoorbaan.(Partime) de ene week 2 dgn en de andere week 3 dgn. Deze week heb ik me helaas ziek moeten melden 2 dgn, omdat ik me zoooo belabberd voel en van alle gekke luchtjes wordt ik zoooo misselijk. Bah! Ik hoop me maandag weer zo lekker te voelen dat ik weer aan de slag kan. Van thuis zitten wordt ik ook niet blij en mijn zoon is ook op school, dus daar heb ik dan ook niets aan :)... Ik hoop dat ik ouderschapsverlof op kan gaan nemen na de bevalliing, zodat ik nog 1 dag minder kan gaan werken voorlopig. En daarna ga ik weer 3 om 2 dgn werken.

ik werk als teamleidster op een backoffice 24 uur per week.. dit blijf ik ook doen als het goed is ...
hopelijk gaat het beter dan de eerste zwangerschap, toen heb ik na de 12de week alle klachten gekregen met name erg moe en last van maagzuur... heb toen halve dagen gewerkt helaas... maar dat was dus niet vanwege het werk

Ik ben fulltime student. Maar heb sinds de zwangerschap een geheugen als een zeef, dus ik denk niet dat ik dit jaar nog afmaak. Als manlief wat meer uurtjes werkt (hij werkt nu 24 uur per week en is druk op zoek) kunnen we prima rondkomen, en zijn we van plan dat ik voorlopig gewoon thuis kom te zitten voor de kleine. Daarna hopelijk een baantje voor in de ochtenduurtjes, wil me gewoon vooral op het kleintje kunnen focussen (heb zelf deze opvoeding gehad en is me erg goed bevallen, vandaar).

Terug
Bovenaan