Wat voor werk doen jullie?

Nu we zo gezellig aan het kletsen zijn met zn allen, ben ik wel benieuwd wat iedereen doet voor de kost?

Ik zal beginnen:

Ik ben docente Duits op een middelbare school. Ik geef klassen 1 t/m 4 les, op alle niveaus maar voornamelijk Vmbo-kader en Mavo. Ik doe dit nu nog fulltime (iets meer zelfs) maar ga iets minderen als de kleine er is.

En jullie?
 
Ik ben lerares in het basisonderwijs, dit is het tweede jaar sinds ik afgestudeerd ben. Ik heb 5 dagen groep 3 met 28 kinderen dus dat is best wel druk Haha.
Gelukkig nu nog 8 weken werken en doordat ik 13augustus ben uitgerekend, dus precies als hier(rotterdam) het nieuwe schooljaar gaat beginnen, ik ook nog extra weken van mijn verlof terug krijg, tenzij meneer eerder komt;-) maar dan hoef ik pas januari 2012 weer te beginnen...luxe probleempje Haha.....

Ik ga 3 of 4 dagen werken, waarvan de woensdag een halve dag is.

X
 
Leuk ideetje!:)

Ik ben Verpleegkundige in een Zorgcentrum op de PG (gesloten) afdeling met zorgvragers die dus dement zijn. Werk fulltime, merk dat het behoorlijk zwaar begint te worden, maar we houden moed! Als de kleine er is ga ik 20 uur werken.
 
Ik werk als sales support in de automotive, oftewel ondersteuning van het salesteam bij het hoofdkantoor van een groot automerk. Het is tijdelijk, tot ik met verlof ga. Ik werk 32 uur nu, na altijd voltijd+ gewerkt te hebben, en dat wil ik na de bevalling blijven doen.