Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik werk (nog) achter de telefoon bij de belastingdienst (motorrijtuigen belasting).
Dus vragen ed beantwoorden, dingen uitzoeken etc.
Wat ik echt niet zou willen doen is bejaarden verzorgen, van die vieze oude mannetjes wassen, nee das niks voor mij
ik ben oppasmoeder en fulltime housemaneger/moeder
en ik zou nooit meer voor een baas willen werken! ik vind het heerlijk zo dat ik zelf
kan bepalen hoe en wat.
Wat doe ik:ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg
Wat nooit:koerier. Dan kun je beter vrijwilligerswerk doen want je hoeft er nog net geen geld bij te leggen. Met je salaris en alle fouten/boetes/schades aan de bus die je zelf moet dokken speel je quitte met je salaris
Mijn man heeft dit werk een blauwe maandag gedaan en ik kan het iedereen afraden
Ik was juf van groep 2 en als Hjerre groot is wil ik dat zeker weer gaan doen. Nu heb ik ervoor gekozen om (bijna) fulltime voor mijn mannetje te zorgen. Ben dus huisvrouw, met een hekel aan het huishouden maar met een enorme liefde voor mijn zoontje. Per december ben ik zaterdagpostbode om toch een beetje iets extra's te kunnen doen!
Wat ik echt niet zou kunnen is werk waarbij je de hele dag binnenzit.