wat vraag ik veel zeg hahaha

Ik heb sinds vandaag en zeker vanavond last van zeurend gevoel links in mn lies, ter hoogte van heup en schaambot....kan dit al bandenpijn zijn, ...kan het me niet meer herrinneren van de vorige,..echt stom dat je zulke dingen vergeet:)
Liefs nance

Ja dit kan zeker. NOrmaal voel je het eigenlijk pas idd later in de zwangerschap. Ik heb er bij de eerste ook geen last van gehad. Ik was toevallig vanmorgen bij de doc omdat mijn zoontje ziek was geweest en ff wilde laten checken.

Ik vroeg haar of het mogelijk was dat af en toe stekende pijntjes aan de buitenkantjes bandenpijn zou kunnen zijn. Ze zei dat dit id mogelijk was, maar dat het dur meestal pas later in de zw. schap echt goed voelbaar is. Waarschijnlijk was het bij mij pijntjes van obstipatie.

Soms kan ik gemakkelijk naar de wc, en de andere keer zit ik een half uur. Dit kwam door de toename van de hormonen.

Liefs.

EN je vraagt echt niet veel hoor.... Gewoon doen.
Hebben wij ook wat te lezen en te reageren

Volgens mij heel normaal. De een heeft er sneller en meer last van dan een ander. Blijft het en vervelend pijnlijk kan het misschien ook een blaasontsteking zijn. Hoor daar wel vaker dames over.

De pijn is heel herkenbaar, heb ik meerdere keren per dag last van, plus de steken, gerommel en af en toe wat krampen... Ik ben tot nu toe niet misselijk (heeel blij om!!), maar door de dag heen voel ik echt van alles wat best pijnlijk is!

Terug
Bovenaan