wat vraag je familie/vrienden als kado? een kleinigheidje...

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
nu Jelte zn verjaardag eraan zit te komen en de uitnodigingen eruit zijn vragen mensen of we nog wensen hebben voor onze kleine man.
Zelf wil ik niet te veel vragen en hou het bij een kleinigheidje. Had zelf al wat dingen bedacht:
-duplo.... altijd goed natuurlijk.
-zandbakspullentjes
-zwembadspullentjes
-speeltje voor aan het stuur bij mama (als dit bestaat)
-zwembadje
-autootje lillte people (want hij krijgt een garage)

Maar toen waren de ideeen echt op!
wil mensen gericht een kadootje vragen zodat niet iedereen met hetzelfde aan kan komen.
Nou als jullie nog iets weten?
oja, bedenk me dat een puzzeltje ook wel leuk zal zijn!

Gr. Saskia.

Hoi Saskia,

* een lekkere zeep voor in bad
* kleertjes (altijd makkelijk), of alleen een romper oid
* nopjespuzzel (puzzel met van die knopjes die je vast kunt pakken)
* telefoon, ze willen allemaal gaan bellen, hoef je niet iedere keer de telefoon af te pakken
* 1e paar schoenen (of bijdrage hierin)
* leesboeken, prenteboeken

Hopenlijk heb je hiermee weer iets aan inspiratie.

Liefs Saskia

Ik ga ook vooral kartonboekjes vragen, meisjes duplo en kleertjes. Zandbakspulletjes en buitenspeelgoed. Van mijn moeder krijgen alle kleinkinderen een treintje van Brio, hiervoor kun je dus ook altijd uitbreiding vragen. En wat leuk is zijn dieren. Gewoon van die plastic stevige dieren, hiermee kunnen ze ook uren zoet zijn. En kinderdvd ´s die zijn ook altijd leuk.
Allemaal kado ´s die mensen net zo duur kunnen maken als ze zelf willen.

Van mijn schoonzusje krijgt Feline wat houten muziekinstrumenten.
www.doedoe.nl
Echt superleuk!
Verder zo'n blokpuzzel die 9 blokjes heeft met aan elk van de 6 kantjes een plaatje.

groetjes Mariska

Vera is gek van boekjes (net als mama)  dus voor haar vraag ik boekjes, boekjes en boekjes. Gewoon van die goedkope kartonnen. Dan is het niet zo erg als madam ze kapot maakt (haha)
en oja ook badspeeltjes is ze ook helemaal wild van.

groetjes daniela

ik weet niet of de banner gelukt is, heb ik nog nooit gedaan (hihi)

Hoi,

De boekjes van Gonnie en Gijsje zijn errug leuk! Het zijn kartonnen boekjes met een kort verhaaltje. Er zijn er inmiddels meer (Ollie, Bo en Eddie). Mijn dochter heeft ze stuk gelezen.
Ook de Nijntje boekjes vind ik zelf altijd erg leuk om cadeau te doen omdat ik ze aardig qua prijs vind.
Je vroeg je af of er een speeltje is voor op je stuur. Een grappige bel vinden ze vaak erg leuk:

Groetjes, Karin

Cd's met kinderliedjes, luistercd's met leuke verhalen, dvdtje met dingen als de teletubbies enz. Scheelt een hoop ruimte bij het opruimen in ieder geval.
Als ze van iedereen speelgoed krijgen moeten we uitbouwen ben ik bang haha!

gr.Ing

hey meiden,
bedankt voor de tips. Zitten leuke dingen bij.
heb gelijk weer wat dingen toegevoegd op jelte zn verlanglijstje!!!

Gr. Saskia.

Terug
Bovenaan