wat vraagjes (nog meer)

bruine bonen

Ik heb Dylan nou 3 keer bruine bonen gegeven. Hij heeft nu 3 keer wel wat gegeten maar iedere keer als hij een poging deed om het door te slikken kokhalsde hij. Ik vond het zo zielig dus heb hem niet zo veel gegeven. weet iemand misschien waarom hij dat doet is dit omdat hij het misschien niet lekker vind of omdat het dikker is dan bijvoorbeeld worteltjes, bloemkool en worteltjes. Ik vind het zo zielig dus als iemand een goede tip heeft graag!!


alternatief voor diksap

Ik geef me zoontje ook vaak diksap. Nou had ik laatst gelezen dat diksap eigenlijk niet zo goed is. Maar veel keus weet ik niet voor me mannetje van bijna 6 maanden.
wie kan me helpen?

Gr Nifty
 
hoihoi

ik heb ene tipje die ik zelf ook gebruik

kijk es op de rossvicee flessen babay vanaf 4 maanden mogen dta hebebn 6 maanden natuurlijk ook staat wel op hoeveel je in   het flesje mag doen zijn verschillde smaken

gr desiree hoop dat je er wat aan hebt
 
hey hey

Op de flessen van de diksap staat het ook 1 deel  sap op 6 of 7 delen water.
maar ik wil hem ook graag een keer wat anders geven maar ik weet niet zo goed wat wat ie mag enzo
Gr Nifty
 
misschien helpt het om de bruine bonen iets warmer te maken zodat het dunner wordt. Ik merk ook dat mijn zoontje stukken slechter eet (en kokhalst) als de voeding wat dikker is.


Succes Annemiek
 
hoi,

nou mijn zoontje vond bruine bonen ook niet te doen en waarom weet het niet ik geef het niet en ook de potjes van olvariet bruine bonen met appels geloof ik moest hij ook niet.

mijn kinderen krijgen alles te drinken waar geen prik in zit gewone limo rosevice thee melk vruchtensap
ik zal nu waarschijnlijk als slechte moeder beschauwd worden omdat ik ze alles geef maar ja heb nog nooit gehoord dat ze bepaalde dingen niet mochten.
maar ja het is jou gevoel wat zegt wat wel en niet kan bij je kind waar je je niet pretig bij voeld moet niet doen.

mijn zoontjes zijn nu 1 jaar en 2 en half en gaf met 6 maanden wat er hier boven staat behalve gewonen melk!!!!!!!!

succes groeten brigitte
 
Hallo,

Wat ik weet van de bruine bonen (ik heb ze zelf nooit gegeven toen mijn dochter zo klein was) is dat je ze beter kan ontvellen, tip van oma! De velletjes zijn zo stug dat ze die niet weggekauwd krijgen.

Succes!
 
Terug
Bovenaan