wat vraagjes...

A

Anoniem

Guest
Hey daar ben ik weer!

Thnx nog voor de reactie op mijn vorige vraag..
Nou  heb ik nog iets waar ik nie helemaal wijs uit wordt..
Nou  ben ik ongeveer 2wkn gestopt met de pil.. Mijn eisprong was gister, (als het goed is)  Nou ben ik al heel de week moe & af en toe last van duizeligheid, ik heb ut weekend 2x  klokje rond geslapen, en last van mijn buikje, soort van menstruatiepijn.. maar ik vraag me af, of dat ook bij het ontpillen kan horen, dat het zeg maar  allemaal opgang gaat komen.. want ik moet namelijk wachten tot 10 juni.. Wat is  ons lichaam toch ingewikkeld!!

Liefs Ik

Tsja, dat is niet leuk he? Ons lichaam kan ons soms enorm voor de gek houden. Het kan inderdaad zo zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. Jou verhaal klinkt mij in ieder geval bekend in de oren. Maar je weet het gewoon niet. Je bent natuurlijk ook erg gefocust op lichamelijke veranderingen. Het liefst gooi je alles op een (mogelijke) zwangerschap. Laat het gewoon z'n gang gaan en probeer (is niet makkelijk) je niet constant bewust te zijn van je lichaam en wat je voelt. Tis niet makkelijk maar helpt uiteindelijk wel. Ik merk aan mezelf dat als ik een paar drukke dagen heb dat ik er dan veel minder mee bezig ben. Heb ik vrij dan denk ik er veel aan en denk ik ook van alles te voelen.
Succes in ieder geval en ik hoop dat het snel RAAK is voor je.

Terug
Bovenaan