wat vraagjes

Hallo,

Ik ben Sanne en ik ben eerstejaars student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft. Ik heb nu een vak waarin ik iets moet ontwerpen voor ouders met kinderen in de leeftijd van 3 tot 7 jaar, die in een grote stad wonen.
Ik wil iets ontwerpen dat boodschappen doen met jonge kinderen makkelijker en leuker maakt. Daarom heb ik een aantal vragen:

 1) Tegen watvoor problemen loopt u aan wanneer u met uw kinderen om boodschappen gaat? (zowel op het gebied van kinderen die het niet leuk vinden, als het transporteren van de boodschappen)

2) Watvoor dingen vindt u leuk om met u kinderen te doen?



Verder zou ik het leuk vinden als ik een paar mensen de komende 8 weken nog 1 of 2 keer mag mailen met verdere vragen en voor eventuele feedback op mijn ontwerpen. Het zou handig zijn als mensen die dit leuk vinden hun emailadres achter laten of mij een emailtje sturen

Alvast bedankt!
Sanne
 
Hallo Sanne,

Wat een leuk onderwerp. Waar ik tegenaan loop met boodschappen doen:
-hoe neem ik de boodschappen mee (als ik ga lopen, kan er wel wat in de mand onder in de wagen, maar die is al gauw vol. Ook een rugzak extra meenemen is wel zwaar. Je kan geen ander karretje meenemen als je al een kinderwagen hebt.
-hoe houd ik mijn kinderen bijelkaar? Bij de A-H hebben ze leuke auto-boodschappenwagentjes, waar je een peuter in kunt zetten en een tweede zet je gewoon in de kinderklapstoel (hoe noem je zoiets eigenlijk officieel) voorin de boodschappenkar. Maar dat is de enige winkel en dat kun je alleen gebruiken als je geen kinderwagen bij je hebt, of die moet je weer tijdelijk "parkeren" in de winkel,
-verder lukt het allemaal wel aardig, ik probeer de boodschappen te doen, als de ene op school zit en laat de jongste een kinderboodschappenkar duwen of in een autokar zitten of gewoon voorin de bdschppkar. Dan heb ik ook een kinderzitje op de fiets vrij om boodschappen in te zetten.