Wat vragen we voor Sinterklaas...

A

Anoniem

Guest
voor onze kleine man??? Ik heb enorm veel speelgoed van zijn broers en ook zijn nichtje is royaal aan het uitdelen geweest. Dat heeft hij dus genoeg. Vooral heel veel waar batterijen in moeten  en dus herrie maakt. Dat vinden mijn man en mijn zoons geweldig maar ik dus niet! Ook heb ik nog een grote kist vol met babylego. Kleding, daar komt hij ook de winter wel mee door. Ik heb voor in zijn schoen al een speentje gekocht, want je moet toch wat. Bordjes en bestek en bekers hebben we ook al volop. Kortom een luxeprobleem. Wie weet nog wat?

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Misschien is het wel leuk als je zoontje ook speelgoed heeft wat echt
van hem is en blijft. Ik ga zelf peek-a-blocks kopen voor mijn
dochtertje, dat is speelgoed dat geschikt is vanaf 6 maanden.
En er hoeven geen batterijen in!

hier de rest van mijn bericht, forum doet weer raar.....

Verder kun je misschien ook een boekje kopen met kinderliedjes? (maakt wel herrie als je zingt natuurlijk ;-) )

En geef gewoon wat van dat speelgoed met die geluiden weg aan een goed doel, scheelt ook weer herrie in huis!!
Ik heb ook een paar herrie dingen gekregen en daar doe ik veel van weg, want ik kan niet tegen harde geluiden ( tijdens de zwangerschap last van gekregen ).

nou succes met inkopen doen.

groetjes Mariska

Boekjes (daar kan je toch nooooooit te veel van hebben) en misschien leuke kinderliedjes CD. Ook zou je alvast aan dvdtje kunnen denken (heb je nu nog niet echt iets aan) Of heb je bijvoorbeeld al een spaarpot?

Hoi,

Ik weet niet of je met babylego, DUPLO bedoelde, maar dat is hier echt een grote hit. Mijn dochter speelt er super veel mee.
En ik wil me aansluiten bij de boeken tip. Lekker lezen.

Groetjes, Karin

Hoi Marloes,

Ik snap helemaal je probleem, hier hetzelfde (al heb ik dan pas de 2e zoon)
Maar toch nog enkele suggesties voor je

* lederen slofjes
* bad of doucheschuim
* speentje (maar dat had je zelf ook al)
* pak babykoekjes

Hopenlijk heb je ook hier iets aan.

Liefs Saskia

Dan nog ff een hele gekke vraag.. Wij hebben maar  1 kindje en das Mette van 4 maanden. Doe je dan ook aan sinterklaas of doen alleen ouders dat met nog meer en dus oudere kindjes omdat die al snappen hoe of wat?

gr.Ing

Hoi Ing,

Wij hebben een ouder neefje (maar die is 1,5 jaar en volgens mij snapt hij het nog niet?). Dus eigenlijk doen we het voor hem. Maar als hij er niet was dan hadden we het denk ook wel gedaan. Al is het alleen maar voor de foto's. Als je kind bijdehand is en vraagt wat ze van de sint heeft gekregen toen ze baby was.......heb ji geen foto's.

ach en voor jezelf toch ook leuk, want je koopt toch ook kadootjes voor jezelf!

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan