Wat waren jullie eerste symptomen en waren deze voor NOD?

<p>Hallo, </p><p>Hadden jullie al symptomen net na de innesteling? Volgende dinsdag zou ik normaal ongesteld worden, al hoop ik deze keer van niet. :) Heb mijn eerste kuur Clomid achter de rug en hoop op een positief resultaat. Nu voel ik me al 2 dagen lichtjes misselijk. Voel af en toe rommelingen in mijn onderbuik, vandaag ook even precies menstruatiekrampen. Borsten zijn ook voller sinds gisteren, maar dit heb ik wel bijna altijd voor mijn regels. Nu wou ik graag eens weten wanneer jullie voor het eerste dingen voelden en wat die waren. Ik had me voorgenomen deze cyclus wat meer los te laten maar toch analyseer je alles wat je voelt.</p><p>Groetjes,</p><p>Sarah</p>

Mijn eerste symptomen voor mijn NOD, waren hoofdpijn en ik was hongerig. Ik heb echt NOOIT hoofdpijn dus ik vond het heel verdacht. En op een dag werkte ik wel 6 boterhammen naar binnen tijdens een lunch terwijl ik normaliter een kleine salade eet. 
Misselijkheid had ik pas vanaf week 6 (heb ik wel nog steeds, ben 32 weken). Krampen enz heb ik eigenlijk nooit gehad. 
Ik hoop met je mee! 

Wat spannend! Hopelijk is het raak voor je. Ik voelde niks toen ik zwanger was, maar was er ook niet mee bezig. Stom wel, hoeveel symptomen van menstruatie en zwangerschap op elkaar lijken he. Als je er op focust, voel je soms van alles en soms niks.. anyway, fingers crossed (ook een beetje voor mezelf, al voel ik niks en heb ik geen idee hoe lang mijn cyclus is) :) :)

Mijn eerste symptomen waren menstruatieachterige klachten: kramp in onderbuik en rug. Laatste paar dagen veel zin in zoet (terwijl ik niet van zoet hou). Nog niet misselijk (vanmorgen positieve test)

Mijn eerste "symptoom" was dat ik ongeveer 4a5 dagen voor mn menstruatie niet chagerijnig werd. Normaal werd ik altijd chagerijnig/humeurig de week voor mijn ongesteldheid.. en nu merkte ik dat ik eigenlijk 'in mijn normale doen' bleef.
Mijn symptomen van de zwangerschap zelf zijn eigenlijk pas vanaf week 4 begonnen: pijnlijke borsten en 's nachts veel buikkramp gehad week 4,5&6. Misselijk werd ik pas vanaf week 10 écht heel erg. Daarvoor kwam het met vlagen en na wat te eten trok het weg. Ik heb het meeste last gehad van moeheid en loomheid. Ik was niet vooruit te branden..  

Succes en ik hoop voor je dat het raak mag zijn!?

Ik had bij mijn zoontje last van menstruatieachtige krampen en dat was het eerste teken. Ik dacht dat mijn menstruatie zou komen maar die kwam maar telkens niet dus na twee dagen na die kramp heb ik gestest en die was positief! Spannend ik hoop het voor je! Ik werd daarna pas misselijk een beetje maar niet heel erg.

Iemand hier ervaring dat afscheiding veel meer werd? Ik heb heel veel afscheiding ineens.. Maar heb daar in mijn eerste zwangerschap volgens mij niet zo'n last van gehad.. 

Ik riep een dag of 5 voor mijn NOD al "ik word te vroeg ongesteld, of er is iets anders aan de hand...!"
Had menstruatie-achtige krampen, gewoon een onrustig gevoel in mn buik, etc. Wij waren op vakantie, dat maakte het extra spannend. Bij thuiskomst 2 dagen voor NOD toch maar getest, want ik vond het verdacht. Had gelijk een heel duidelijk positieve test!

Nomy, proficiat met je zwangerschap!! Hier kruipen de dagen voorbij. Ik hoop hier ook op een positieve test maar ben toch bang om te hopen. Een stemmetje zegt steeds dat het weer niks zal zijn. Toch voel ik andere krampen als anders. Maarja, als je te hard gefocused bent voel je vannalles. 
Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan