Wat waren jullie eerste symptomen?

Ik kwam er achter pas met 13 weken.
Ik was al een lange tijd vermoeid dacht dat het kwam door te veel werken.
Erge rugpijn steeds en slecht eten.
5 testen gedaan allemaal niet zwanger, toch maar naar de huisarts gegaan.
Toen doorverwezen voor een echo en bleek al 13 weken te zijn!
De rest van de zwangerschap erge zuurbranden gehad, vooral snachts.

[quote quote=10281858]Ik kwam er achter pas met 13 weken. Ik was al een lange tijd vermoeid dacht dat het kwam door te veel werken. Erge rugpijn steeds en slecht eten. 5 testen gedaan allemaal niet zwanger, toch maar naar de huisarts gegaan. Toen doorverwezen voor een echo en bleek al 13 weken te zijn! De rest van de zwangerschap erge zuurbranden gehad, vooral snachts.[/quote]
Jeetje! Hoe kan dat dan :eek: alle testen negatief en wel zwanger

Wij zijn geholpen door het zh. Wisten precies wanneer eisprong was en dus ook ongeveer wanneer te testen. Maar ik had al echt heel snel pijnlijke tepels. Misselijkheid kwam daarna snel en hield lang aan. 

Door het doen van een test ? Enkele dagen voor nod. Begon pas de dagen erna pijnlijke borsten te krijgen. Vooral snachts echt drama. Slaap nu met een bh aan, stukken beter haha. Verder af en toe misselijk en vooral snachts HONGER! 

Ik was een dag overtijd en wist zeker dat dat mijn nod was dus getest, 3 verschillende kon het niet geloven na al die tijd maar echt goede strepen geen twijfel ik was zwanger, geen symptomen, helaas 2 weken terug een miskraam met 8+3 maar wel 2x het hartje zien kloppen.. symptomen zeggen dus eigenlijk niets tot je getest hebt ☺️

Terug
Bovenaan